ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

چگونه با موبایل استعلام شبا بگیریم؟

13 آذر 1402
چگونه با موبایل استعلام شبا بگیریم؟

برای استعلام شماره شبا و تبدیل‌های شبایی با موبایل باید چکار کنیم؟

به گزارش بانک اول تبدیل شبابرخلاف کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ که باید حتما در موقعیت مکانی خاصی قرار بگیرید تا ازشان استفاده کنید،موبایل همیشه در دسترس شماست. پس برای گرفتن شماره شبا، استعلام شبا، گرفتن تسهیلات و… بهترین مسیر استفاده از بانکداری موبایلی است.

چرا استعلام شبا بگیریم؟

برای استفاده از بهترین و ساده‌ترین روش‌های انتقال پول – مانند سامانه‌های پایا و ساتنا که پول را در سریع‌ترین زمان، با کمترین کارمزد و بیشترین مبلغ ممکن  جابه‌جا می‌کنند – تنها نیاز به یک چیز دارید: شماره شبا مقصد. اگر هم شماره شبای مقصد را ندارید، باز هم جای نگرانی نیست. می‌توانید از طریق موبایل  و با همراه داشتن شماره کارت یا شماره حساب، شماره شبا بگیرید. اما گاهی مواقع هم نیاز به استعلام شبا وجود دارد. یعنی افراد شماره شبا ۲۴رقمی را در اختیار دارند، اما قصد دارند استعلام نام صاحب حساب، نام بانک یا شماره حساب مقصد را بدانند. برای این کار بهترین راه استفاده از گوشی موبایل و گرفتن آن تنها در چند ثانیه است.

از کجا بگیریم؟

دو راه پیش رو دارید:  استعلام از همراه بانک و اپلیکیشن رده. برای گرفتن استعلام شبا بانک ملت از همراه بانک، حتما باید اپلیکیشن همان بانک را توی گوشی‌تان نصب داشته باشید. نکته‌ای که استعلام شبا از همراه بانک را کمی سخت می‌کند، همین است. اما روش دوم نصب اپلیکیشن «رده» است. کافی است رده را روی گوشی موبایل‌تان نصب کنید تا بتوانید تبدیل یا استعلام شبا ۳۲بانک ایرانی را بگیرید.

چطور استعلام شبا بگیریم؟

برای شروع از اپلیکیشن رده این مراحل را طی کنید:

برای ورود شماره موبایل خودتان را وارد کرده و بعد از دریافت کد ورود امکان استفاده از خدمات را دارید.

بعد از ورود به پنل کاربری روی گزینه «تبدیل‌ شبایی» کلیک کنید.

در این قسمت، ۴بخش پیش رویتان قرار دارد: کارت به شبا / کارت به حساب / حساب به شبا / استعلام شماره شبا. برای گرفتن استعلام روی گزینه آخر کلیک کنید.

با گرفتن استعلام و وارد کردن شماره شبا، امکان دیدن شماره حساب، نام بانک و نام صاحب حساب برای متقاضی وجود دارد.

خدمات دیگر رده

رده غیر از خدمات تبدیل شبایی، خدمات دیگری هم برای کاربران سایت و اپلیکیشن خود دارد. یعنی کافی است اپ رده را روی گوشی‌تان بریزید یا وارد سایت «رده» شوید تا به خدمات متنوع بانکی دسترسی داشته باشید. خدماتی مانند گزارش چک برگشتی، گزارش استعلام تسهیلات، دریافت وام، شبای گروهی، اعتبارسنجی و کد شهاب هم در سایت و اپلیکیشن ارائه می‌شوند. غیر از خدمات بانکی، کاربران می‌توانند نسبت به سرمایه‌گذاری مطمئن با سود بالا در پروژه‌های متعددی که فراهم شده، اقدام کنند: سرمایه‌گذاری با خرید متری ملک یا خرید بهترین صندوق سرمایه‌گذاری بعضی از سرویس‌های سرمایه‌گذاری در رده هستند.

غیر از این‌ها، امکان خرید انواع بیمه و پرداخت خلافی خودرو هم وجود دارد. تقریبا بیشتر نیازهای بانکی یک کاربر بانکی تامین خواهد شد، اگر اپلیکیشن رده را داخل گوشی موبایلش نصب کرده باشد.

اخبار مرتبط
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: زنجانی با توجه به همکاری هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد.
فروش تنها خودرو سواری با مالکیت بیشتر از یک سال، یک خودروی مازاد برای سرپرست خانوار، تعویض تنها خودروی فرد در کمتر از ۶ ماه و خودروی ارثی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف است.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی درباره میزان مالیات ماهانه طلافروش‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
جمع تسهیلات مسکن شهری پرداخت‌شده توسط ۲۶ بانک ۱.۰۹۸.۹۷۰ میلیارد ریال بوده است، البته در این مورد هم ۵ بانک عملکردشان صفر بوده است. در حوزه مسکن روستایی هم تنها ۹ بانک نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان این بخش اقدام کرده‌اند؛ مجموع تسهیلات پرداختی در مسکن روستایی توسط بانک‌ها ۳۸۹.۵۱۳ میلیارد ریال بوده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها