دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح پیش فروش سایپا اطلس ویژه سامانه یکپارچه اعلام شد

28 آذر 1402
طرح پیش فروش سایپا اطلس ویژه سامانه یکپارچه اعلام شد

شرکت سایپا شرایط جدید فروش خودرو اطلس را اعلام کرد و بر این اساس متقاضیان خرید خودروی اطلس که بر اساس نتایج اعلام شده در دومین طرح عرضه سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ، امکان ثبت نام و پیش پرداخت برای خریداران خودرو اطلس مدل G مطابق موارد زیر فراهم گردیده است:

به گزارش بانک اول زمان تحویل خودرو تیر، مرداد و شهریور سال 1403 اعلام شده و قیمت خودرو مطابق قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه می‌گردد. مبلغ پیش پرداخت 2,033,075,000 ریال اعلام شده است

جدول طرح پیش فروش سایپا اطلس ویژه سامانه یکپارچه

زمان تحویل قیمت خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال) نوع خودرو
تیر، مرداد-شهریور 1403 قیمت روز خودرو در زمان تحویل 2,033,075,000 اطلس G
اخبار مرتبط
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها