یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

تامین ارز خودروهای مونتاژی از سامانه نیما

03 دی 1402
تامین ارز خودروهای مونتاژی از سامانه نیما

عباس علی آبادی وزیر صمت در نامه‌ای به مخبر معاون اول رئیس جمهور از تامین ارز خودروهای مونتاژی از محل سامانه نیما به دلیل محدودیت‌های مربوط به ارز حاصل از صادرات اشخاص خبر داد.

به گزارش بانک اول در نامه وزیر صمت به معاون اول رئیس جمهور آمده است: «همانگونه که مستحضرید، قیمت گذاری خودروهای مونتاژی CKD بر اساس قیمت ارز حاصل از صادرات اشخاص تعیین گردیده است. لیکن در حال حاضر به دلیل محدودیت های مربوط به ارز یاد شده در نظر است تا تامین ارز آنها از محل سامانه نیما صورت پذیرد.

با توجه به وجود مابه التفاوت بین قیمت ارز حاصل از صادرات و ارز سامانه نیما دستور فرمائید موضوع اخذ مابه التفاوت مذکور از خودروسازان مونتاژی در دستور ستاد تنظیم بازار قرار گیرد.»

تسنیم

اخبار مرتبط
از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری، ترمز جلو و عقب دیسکی، استارت دکمه‌های، صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی، دوربین عقب و چراغ مه‌شکن عقب اشاره کرد.
مدیر خدمات پس از فروش لاماری همچنین اطمینان داد که خریداران در زمینه خدمات پس از فروش با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهد شد و تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، از همین امروز آمادگی ارائه خدمات به لاماری ایما هیبرید را دارند و مشتریان می توانند بدون نگرانی در بحث تامین قطعات و خدمات، از این محصول جدید استفاده کنند.
مالک شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا امسال بنزین سه نرخی می‌شود گفت: این مساله در اختیار دولت است، اما تا کنون دولت مجوزی در رابطه با این موضوع از مجلس دریافت نکرده و حتی برنامه‌ای به مجلس ارائه نشده است. وی ادامه داد: البته باید در نظر داشت که تبصره هدفمندی با نرخ‌های سال گذشته در نظر گرفته شده است.
پیرو شایعاتی که اخیراً در خصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوع واردات و ثبت‌نام خودرو رواج یافته، بدینوسیله این اتحادیه ضمن تکذیب این موضوع به مردم هشدار می‌دهد «هرگونه واگذاری کدملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث تخلف و موجب سواستفاده افراد سودجو است و عواقب سنگین حقوقی، کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها