یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

10 دی 1402
زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: از طریق برگزاری آزمون در اسفندماه سالجاری ۷۲ هزار در آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

به گزارش بانک اول  معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اظهار کرد؛

- دانش‌آموخته‌های همه دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط با حداقل مدرک لیسانس می‌توانند شرکت کنند.

- ۱۹هزار و ۱۰۰ نفر مشاور و مربی امور تربیتی و مربی بهداشت و تربیت بدنی جذب خواهند شد. همچنین ۵۳ هزارنفر در رشته‌های دبیری و آموزگاری جذب می‌شوند.

- امتیازاتی مانند کاهش سن برای معلمان حق‌التدریسی و نهضتی و خریدخدمات در نظر خواهیم گرفت.

اخبار مرتبط
چند سال است که دهک بندی جامعه برای پرداخت یارانه، در دستور کار دولت قرار گرفته است. تمامی خانوار ها نطابق این دستور کار، دهک‌بندی شدند و ۳ دهک پردرآمد جامعه، ازدریافت یارانه دولت، کنار گذاشته شدند و یارانه برای ۷ دهک دیگر واریز شد.
در این زمان می‌توانید به سینما یا رستوران بروید و یا یک سفر کوتاه آخر هفته ترتیب دهید. فقط فراموش نکنید که تمام زحمت‌هایتان را با ولخرجی هدر ندهید!
قیمت لاستیک‌های پرفروش چه به صورت دولتی و چه در بازار آزاد با افزایش مواجه شده است. بعضا قیمت یک لاستیک در بازار ۶۰ درصد گران‌تر از قیمت لاستیک دولتی مشابه است.
براساس قانون خانه‌های خالی در صورت عرضه نشدن با افزایش مالیات هرسال مواجه می‌شوند و اگر یک واحد مسکونی در سال عرضه نشود مشمول مالیات شده و ۶ برابر مالیات عادی از آنها مالیات دریافت می‌شود و در صورتی که سال بعد هم خالی باشد مشمول مالیات ۱۲ برابری می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: