جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش اقساطی همراه با وام این خودرو شاسی بلند آغاز شد+ مبلغ اقساط

22 دی 1402
فروش اقساطی همراه با وام این خودرو شاسی بلند آغاز شد+ مبلغ اقساط

با پرداخت 500 میلیون تومان صاحب شاسی بلند صفر شوید!

به گزارش بانک اول شرایط فروش اقساطی خودرو  بک X3 در دی 1402 اعلام شد. شرکت خودروسازان بم شاسی بلند کوچک چینی Bac X3 را به‌شکل اقساطی در دی ماه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت خودروسازان بم مدتی قبل مونتاژ بک X3 پرو را آغاز کرد و اکنون در دی ماه 1402 قصد دارد این شاسی بلند چینی کوچک را به‌شکل اقساطی به مشتریان عرضه کند. در این بخش با جزئیات شرایط فروش بک ایکس ۳ پرو آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش اقساطی خودرو  بک X3 – دی 1402

شرکت خودروسازان بم در این طرح، شاسی بلند کوچک چینی بک ایکس ۳ را با قیمت نهایی ۱ میلیارد تومان به مشتریان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان و با دریافت تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنند. همچنین مدت اقساط وام خودرو در این طرح ۱۲ ماهه بوده و فاصله اقساط نیز هر سه ماه یک فقره چک در نظر گرفته شده است. ضمن این‌که نرخ سود نیز در این طرح ۲۶ درصد خواهد بود.

فروش ایکس 3 اقساطی

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها