یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

جزئیاتی جدید درباره نحوه واردات خودرو توسط جانبازان

24 دی 1402
جزئیاتی جدید درباره نحوه واردات خودرو توسط جانبازان
جلسه آخرین پیگیری های واردات خودرو جانبازان در محل وزارت صمت برگزار و مصوبه هایی برای روند واگذاری این خودروها در نظر گرفته شد.

به گزارش بانک اول  شب گذشته جلسه آخرین پیگیری‌های واردات خودرو جانبازان با حضور نمایندگان شبکه ملی ایثارگران و منطقی معاون حمل و نقل و خودرویی وزارت صمت و مدیران سازمان توسعه و تجارت و میثم اروز معاون رفاه و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل وزارت صمت برگزار شد؛ بنابراین گزارش روند ثبت سفارش خودرو در این جلسه به تصویب رسید که طبق آن مقرر شد معرفی خودرو در سه سطح ۳۵ هزار یورو، ۳۰ هزار یورو و ۲۵ هزار یورو توسط امامی از مدیران سازمان توسعه و تجارت ظرف مدت یک هفته و حداکثر تا یکم بهمن ۱۴۰۲ انجام شود. همچنین در همین زمان و به موازات معرفی خودرو، احراز هویت جانبازان مشمول توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شود.

انتخاب خودرو توسط جانبازان نیز مرحله بعدی خواهد بود که تا یک هفته یعنی اول تا هفتم بهمن انجام شده و امکان ویرایش آن تا سه روز بعد، یعنی دهم بهمن امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین تشکیل پرونده واردات خودرو توسط جانباز به دو صورت خواهد بود. اگر انتخاب خودرو توسط جانباز از شرکت‌ها باشد، تشکیل شناسه توسط شرکت انجام می‌شود که در این صورت سازمان توسعه تجارت تا ۱۱ بهمن شناسه‌ها را تولید خواهد کرد.

چنانچه انتخاب خودرو جهت واردات فردی باشد، باید از محصولاتی باشد که دارای شناسه است. منظور از شناسه آن است که خودرو در داخل خدمات پس از فروش داشته باشد و از خودرو‌هایی باشد که واردات آن مجاز است.

سرانجام پس از مراحل فوق تایید پرونده توسط بنیاد و انجام ثبت سفارش تا پایان بهمن انجام خواهد شد.

تسنیم

اخبار مرتبط
در این طرح، 30 هزار دستگاه خودرو به صورت فروش فوق‌العاده عرضه شده است که به ازای هر محصول، به طور میانگین 75 نفر در صف هستند. همچنین، متقاضیان پیش‌فروش به ازای هر دستگاه حدود 8 نفر هستند.
نحوه ثبت‌نام از طریق شبکه نمایندگی‌ها و به صورت ثبت‌نام دستی و بر اساس پیش فاکتورهای صادره از سوی شرکت خواهد بود. ضمن اینکه چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.
متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 18 شهریور لغایت روز شنبه 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها