شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت سکه در بازار نیمه‌تعطیل پنجشنبه

05 بهمن 1402
قیمت سکه در بازار نیمه‌تعطیل پنجشنبه

هر قطعه سکه تمام بهارآزادی امروز (پنجشنبه، پنجم بهمن) با افزایش ۳۰۰ هزارتومانی نسبت به‌روز گذشته ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش بانک اول هر قطعه سکه بهارآزادی طرح جدید امروز بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، با تغییر قیمت ۳۰۰ هزار تومانی در مقایسه با روز گذشته، ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت سکه بهارآزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه امروز با یک‌صد هزار تومان افزایش ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه هم با ۵۰ هزار تومان افزایش ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با نرخ ۶ میلیون تومان دادوستد شد.

در روز جاری همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

بهای هر اُنس طلا نیز در روز جاری در بازارهای جهانی، نزدیک به ۲ هزار و ۱۸ دلار بود./ایرنا

اخبار مرتبط
سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت روز کاری گذشته (پنجشنبه گذشته) ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان
قیمت سکه امامی نیمه فروردین ۱۴۰۳، از مرز ۴۰ میلیون تومان گذشت و پس از آنکه موفق شد رکورد تاریخی قیمت خود را تا ۴۵ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان بهبود ببخشد، تا الان زیر ۴۰ میلیون معامله نشده است. خرید سکه تمام از حراج مرکز مبادله در این وضعیت گزینه مناسبی به نظر می‌رسد،
متقاضیان جهت دریافت غیر حضوری ارز حجاج از طریق پیامرسان بله با انتخاب «خدمات»،«خدمات بانکی»،می توانند گزینه«ارز حج تمتع» را انتخاب و پس از ورود مشخصات فردی که صحت اطلاعات آن از طریق سرویس سامانه ثبت احوال کنترل می شود،با انتخاب شعبه مورد نظر،میزان ارز بر مبنای 100 واحد و پرداخت ریال از طریق درگاه بانک،فرآیند خرید ارز را تکمیل کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها