ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

هشدار مهم به دارندگان کارت بانکی

15 بهمن 1402
هشدار مهم به دارندگان کارت بانکی

به گفته رئیس پلیس فتای کشور، اجاره دادن کارت بانکی جرم است و قماربازان برای انجام کارهای غیر قانونی شان از کارت‌های بانکی اجاره‌ای استفاده می‌کنند.

به گزارش بانک اول روزنامه اعتماد گزارش میدانی از گسترش اجاره کارت بانکی و تقلب‌های مرتبط در مناطق محروم ایران دارد.

در بخشی از این گزارش آمده است: افرادی برای پوشش‌ دادن به کارهای خلاف اقتصادی خود سراغ کارت بانکی افراد ضعیف یا بی‌اطلاع جامعه می‌روند و با آن‌ کارت‌ها برنامه‌های اقتصادی خود را پیش می‌برند؛ روند عجیبی که حالا به مناطق محروم کشور هم کشیده شده و کسانی که در گذران عادی زندگی ساده خود مانده‌اند با اجاره کارت خود به شرط‌بندان یا پیمانکاران کارت‌های اجاره‌ای که برای این پایگاه‌های شرط‌بندی کار می‌کنند، اگرچه در کوتاه‌مدت به پولی اندک می‌رسند اما حالا درگیر پرونده‌های قطور قضایی شده و به عبارتی از چاله به چاه افتاده‌اند.

اخبار مرتبط
پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.
وی با بیان اینکه به دنبال احیای پرداخت حق ایاب و ذهاب به معلمان هستیم افزود: معلمان فوق العاده ویژه دریافت می‌کنند اما درصد آنچه مورد انتظار ما است، نبوده و طبق قانون برای ۲۰ درصد کارمندان پیش‌بینی شده است. اگر وزارتخانه‌ای مانند نفت فوق‌العاده ویژه را اجرا می‌کند، درآمد اختصاصی دارد؛ البته از وقتی که وزارت آموزش و پرورش مصوبه رتبه‌بندی را دریافت کرد، اکنون دستگاه‌های دیگر مانند نیروهای مسلح هم خواستار رتبه‌بندی هستند.
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: زنجانی با توجه به همکاری هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها