چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش ویژه ۵ محصول ایران خودرو به مناسبت دهه فجر / تحویل فوری

17 بهمن 1402
فروش  ویژه ۵ محصول ایران خودرو به مناسبت دهه فجر / تحویل فوری

فروش ۵ محصول ایران خودرو به مناسبت ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی ایران خودرو دیزل، اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس-  اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس- در راستای تامین نیاز مشتریان، پیش‌فروش خودروهای تجاری و مسافری ایران‌خودرو دیزل در ایام مبارک دهه فجر از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود.

پیش‌فروش ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی فوتون از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که پیش‌فروش کامیون‌های بنز باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ نیز از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به اجرا گذاشته می‌شود.

جزئیات و شرایط فروش این طرح‌ها متعاقبا در بخش‌نامه‌های فروش اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.
در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.
بر اساس طرح مذکور انتقال خودروی سواری دارای شماره انتظامی (پلاک) شخصی، متعلق به فرد غیرتجاری بالای هجده سال در صورتی‌که دوره تملک آن بیش از یک سال باشد و شخص فوق، مالک تمام یا بخشی از خودروی سواری دارای شماره انتظامی شخص دیگری نباشد، شامل پرداخت مالیات نمی‌شود.
تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها