پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو وارداتی !

21 بهمن 1402
فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو وارداتی !

همزمان با آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند.

به گزارش  بانک اول براساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تا روز دوشنبه تاریخ 1402/11/23 تمدید شده و متقاضیان واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

جالب اینجاست اختلاف قیمت خودروهای وارداتی از سامانه تا بازار باعث شده تا برخی با فروش کد ملی در فضای مجازی اقدام به کسب سود کنند.

اما نکته مهم اینجاست سایت های فروش محصولات در فضای مجازی به جای بررسی این آگهی ها آنها را منتشر کرده و فضا را برای تخلفات فراهم کرده‌اند.

در یکی از این آگهی ها هزینه خرید شماره‌های ملی برای ثبت نام در طرح خودروهای وارداتی 250 میلیون عنوان شده که این رقم البته متناسب با خودروها متفاوت است.

 

تسنیم
اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها