دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

همه مجوزهای کاغذی تا پایان سال باید به شناسه یکتا تبدیل شود

22 بهمن 1402
همه مجوزهای کاغذی تا پایان سال باید به شناسه یکتا تبدیل شود

رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: تا پایان سال باید تمامی مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شود.

به گزارش  بانک اول سید امیر سیاح امروز (یکشنبه) در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با تاکید بر اینکه تا پایان سال باید تمامی مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شود، اظهار کرد: تا امروز بیش از ۲۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

وی با اشاره به ضرورت‌ تسریع روند تبدیل مجوزها ادامه داد: بر اساس قانون تا پایان امسال باید تمامی مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شود .

رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد با بیان اینکه زیرساخت‌های فنی در بسیاری از دستگاه ها برای تبدیل مجوزها آماده شده است، گفت: از سال آینده هویت فعالان اقتصادی با شناسه یکتا شناخته می‌شود.

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها