به گزارش بانک اول  سورن پلاس با موتور XU7P به صورت نقد و همچین اقساط از سوی ایران خودرو به متقاضیان دریافت پژو پارس، پیشنهاد شده است.

آبی های جاده مخصوص در اطلاعیه خود در ارتباط با واگذاری پژو پارس با موتور XU7P به متقاضیانی که موعد تحویل گرفتن خودروی مورد نظرشان زمستان 1402 است پیشنهاد داده از خیر تحویل گرفتن پژو پارس با موتور XU7P بگذرند و به جای ان سورن پلاس با موتور XU7P را دریافت کنند.

مدیران ایران خودرو برای اینکه دل متقاضیان پژو پارس را به دست بیاورند حاضر شده اند تا سورن پلاس با موتور XU7P را علاوه بر فروش نقدی به صورت فروش قسطی نیز به آنها واگذار کنند.

متقاضیانی که پیشنهاد آبی های جاده مخصوص را بپذیرند و قصد خرید نقدی داشته باشند، می توانند با پرداخت حدود 459 میلیون تومان سورن پلاس با موتور XU7P را در اختیار بگیرند.

اگر فروش نقدی سورن پلاس با موتور XU7P مورد پذیرش متقاضیان پژو پارس با موتور XU7P قرار نگیرد ایران خودرویی ها راه دوم که همان فروش قسطی محصول جایگزین پیشنهادی است را پیش پای متقاضیان محصول پُرطرفدار خود قرار داده اند.

در برنامه فروش قسطی سورن با موتور XU7P متقاضیان می توانند مبلغی حول و حوش 360 میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت به حساب ایران خودرویی ها واریز کنند.

الباقی مبلغ خودرو نیز طی چهار فقره چک به تاریخ های 30 خرداد 1403، انتهای شهریور سال آینده، آخر پاییز 1403 و آخرین چک نیز به تاریخ 28 اسفند سال آینده به ایران خودرو پرداخت کنند. مبلغ هر چک نیز حدود 28 میلیون تومان تعیین شده است.

البته در فروش قسطی قیمت سورن پلاس با موتور XU7P حدود 13 میلیون تومان از قیمت فروش نقدی گران تر برای متقاضیان تمام می شود.

خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص تاکید کرده در فروش قسطی متقاضیان می توانند علاوه بر پرداخت چک ها از حساب شخصی خود، چک از فرد ثالث نیز به ایران خودرو تحویل دهند به این شرط که چک ها صیادی (بنفش رنگ) باشد و وضعیت حسابی که چک از ان صادر می شود بر اساس اعلام بانک مرکزی سفید باشد.

سورن پلاس با موتور XU7P با سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی به متقاضیان عرضه می شود. تحویل سورن پلاس با موتور XU7P بعد از تکمیل پرونده 90 روزه خواهد بود.

البته اگر فروش سورن پلاس با موتور XU7P به صورت نقد و اقساطی مورد پذیرش متقاضیان قرار نگیرد ایران خودرویی پیشنهاد سومی هم برای آنها دارند.

پژو 207 با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته نیز به ثبت نام کنندگان برای پژو پارس با موتور XU7P که موعد تحویل آنها زمستان 1402 است و پیامک از ایران خودرو دریافت کرده اند نیز پیشنهاد شده است.

این محصول هاچک بک (بدون صندوق عقب) به صورت پیش فروش به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می شود. متقاضیانی که قصد جایگزینی پژو 207 با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته با پژو پارس با موتور XU7P را دارند می توانند برنامه ریزی کنند و این خودروی جدید ایران خودرو را در مهر سال آینده از ایران خودرو تحویل بگیرند یا اینکه آبان سال آینده را به عنوان زمان تحویل گرفتن پژو 207 با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته انتخاب کنند.

اگر مهر سال آینده انتخاب شود متقاضیان باید 50 درصد قیمت فعلی خود یعنی حول و حوش 249 میلیون تومان را به حساب ایران خودرویی ها واریز کنند.

اگر آبان را به عنوان بازه زمان تحویل انتخاب کنند مبلغ پیش پرداخت 45 درصد قیمت فعلی خودرو یعنی نزدیک به 224 میلیون تومان می شود.

الباقی قیمت پژو 207 با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته براساس قیمت زمان تحویل محاسبه و از سوی متقاضیان به حساب ایران خودرو واریز خواهد شد. 

قیمت پژو 207 با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته در چهار رنگ خاکستری، سفید، مشکی و تیتانیوم در دسترس متقاضیان قرار دارد.

متقاضیانی که برای پژو پارس نام نویسی کرده اند مختار هستند که پیشنهاد ایران خودرویی را به پذیرند یا اینکه همچنان روی تحویل گرفتن پژو پارس با موتور XU7P اصرار کنند.

این طرح پیشنهادی ایران خودرو به متقاضیان پژو پارس از روز 29 بهمن 1402 تا زمان تکمیل ظرفیت در دسترس متقاضیان اوجد شرایط قرار دارد.

ایران خودرویی ها امیدوارند این ایده فروش قسطی مشتریان پژو پارس را از تحویل گرفتن این خودرو منصرف کند.