یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

پراید ۲۰۲۳ به بازار می‌آید + عکس

07 اسفند 1402
پراید ۲۰۲۳ به بازار می‌آید + عکس
یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو به کشور با محصولاتی از قبیل کیا سونت، کیا سلتوس، کیا پگاس، کیا K ۵ و کیا سراتو (GT LINE) در نمایشگاه خودرو حضور به هم رساند.

پراید ۲۰۲۳
به گزارش بانک اول  کیا پگاس که از نوادگان پراید است ارزان‌ترین محصول این شرکت در این نمایشگاه به شمار می‌آمد.

پراید ۲۰۲۳ به بازار می‌آید + عکس

پگاس اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و پلتفرم آن (PB) با ریو مشترک است؛ بنابراین چهره آن نیز شباهت‌هایی با ریو دارد و اقتصادی بودن آن مشخص است. نسخه پایه کیا پگاس ۲۰۲۳ وارداتی، رینگ‌های ۱۴ اینچی فولادی و قالپاق دارد. اما به احتمال قوی، نسخه نیمه‌فول و فول آن با رینگ آلیاژی عرضه خواهد شد./تابناک

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها