شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

سایت خرید خودروهای وارداتی جانبازان باز شد+ لیست خودروهای قابل انتخاب

08 اسفند 1402
سایت خرید خودروهای وارداتی جانبازان باز شد+ لیست خودروهای قابل انتخاب

به گزارش بانک اول  سایت ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان از تاریخ ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ مجددا برای افراد جامانده از طرح قبلی باز شده است.

طرح عرضه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان مدتی است که اجرایی شده و فاز اول ثبت نام مدتی پیش انجام شد. حال با توجه به این‌که حدود ۳۰۰۰ نفر از جانبازان از این طرح جا مانده بودند، مجددا این طرح اجرایی و از تاریخ ۶ الی ۱۲ اسفندماه سال جاری در دسترس خواهد بود

راه اندازی مجدد ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

طبق اخبار واصله، در طرح ثبت نام مجدد، جانبازان ۷۰ درصد ویژه در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه قادر به ثبت نام یا ویرایش خودرو انتخابی خود هستند. همچنین جانبازان ۷۰ درصد غیر ویژه در روزهای ۸ و ۹ اسفندماه می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام یا ویرایش اقدام نمایند. جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد نیز در روزهای ۱۰ الی ۱۲ اسفندماه می‌توانند با مراجعه به سامانه عرضه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان به نشانی janbazan.saleauto.ir نسبت به ثبت نام یا ویرایش خودرو انتخابی اقدام نمایند. در ادامه جدول خودروهای عرضه شده برای جانبازان ویژه ۷۰ درصد را مشاهده نمایید.

لیست ماشین های موجود در سامانه جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

نام برند مدل خودرو سال تولید
تویوتا کمری هیبرید دیلوکس ۲۰۲۳
تویوتا راوفور هیبرید فلگشیپ ۲۰۲۳
مرسدس بنز CLA 180 ۲۰۲۳
مرسدس بنز کلاس B ۲۰۲۴
مرسدس بنز C180 ۲۰۲۴
فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴
بی ام و 220i گرن کوپه ۲۰۲۴
بی ام و سدان 318i ۲۰۲۴
بی ام و X1 sDrive 20i ۲۰۲۴
نیسان ایکس تریل ۲۰۲۴
فیات 500X هیبرید ۲۰۲۴

با توجه به اصلاحیه انجام‌شده در آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو برای جانبازان، سقف قیمت خودروها دستخوش تغییراتی بوده است و مدل‌های جدیدی در لیست منتشر شده به چشم می‌خورند.

شایان ذکر است که پیش ثبت نام فعلی تنها به‌منظور اطلاع نسبت به نوع درخواست و نیازسنجی خودروهای درخواستی جانبازان است. پس از ثبت نام، متعاقبا نحوه ثبت سفارش و عقد قرارداد با شرکت‌های واردکننده از طریق اطلاع‌رسانی به آگاهی تمامی جانبازان خواهد رسید.

اخبار مرتبط
برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود. در صورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت ما به‌التفاوت بر عهده خریدار خواهد بود.
فراخوان‌های مربوط به ایمنی زمانی اتفاق می‌افتند که هر یک از اجزای خودرو معیوب بوده و ایمنی خودرو را به خطر می‌اندازد. مسائل مربوط به ایمنی ممکن است در خودروهایی با تجهیزات، طراحی یا سازنده مشابه رخ دهد.
متقاضيان فوق مي‌توانند طي مدت 10 روز يا تا زمان تكميل ظرفيت با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام نمايند. زمان فعال‌سازي اين بخشنامه بر روي سايت esale.ikco.ir بعد از ارسال پيامك از سوي ايران‌خودرو خواهد بود.
بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به مشکلات چندماه گذشته دریافت لاستیک خودرو در بازار گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید. وی افزود: افراد قبل از مراجعه به فروشگاه ها برای خرید لاستیک به قیمت مصوب می توانند اطلاعات خود را در kala.ntsw.ir ثب کنند و در فروشگاه با ارئه کد به فروشنده کالای خود را دریافت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها