پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح تبدیل اختیاری خودرو تا شنبه ۱۲ اسفند تمدید شد

09 اسفند 1402
طرح تبدیل اختیاری خودرو تا شنبه ۱۲ اسفند تمدید شد

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:طرح تبدیل اختیاری محصولات یکی از شرکت‌های خودروساز ویژه متقاضیانی که نوبت تحویل آن‌ها زمستان سال جاری تعیین شده، تا شنبه تمدید شد.

به گزارش بانک اول مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیانی که در فروش‌های یکپارچه محصولات خودروسازان داخلی دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی با موعد تحویل زمستان ١۴٠٢ دریافت کرده‌اند از ۷ اسفند خودروی خود را به محصولی دیگر از محصولات عرضه شده توسط سایر شرکت‌های تولیدی که در ادامه جدول آن آمده است، تبدیل کنند.

او گفت: برای این منظور متقاضیان از (دوشنبه هفتم اسفند ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز چهارشنبه امروز ٩ اسفند ماه) فرصت داشتند که از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو‌های داخلی (www.esalecar.ir) برای تبدیل خودروی خود اقدام کنند که بدین منظور این فرصت تا شنبه ۱۲ اسفندماه تمدید شد.

امکان تبدیل دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات زیر فراهم شده است:

متقاضی به محصول قبلی بازگردانی می‌شود.

* پس از مشارکت متقاضیان در طرح تبدیل اختیاری و فراخوان توسط خودروساز، در صورت عدم تکمیل وجه توسط ایشان در زمان مقرر برای محصول جدید، به منزله انصراف از طرح تلقی و متقاضی از اولویت بندی خودرو داخلی در سامانه یکپارچه حذف می‌شود.

لازم به یادآوری است که از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ الی شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ امکان تبدیل اختیاری محصولات فوق برای متقاضیان باقیمانده محصولات بهمن موتور از لیست انتظار مشتریان نوبت زمستان ۱۴۰۲ فراهم بوده و پس از اطلاع رسانی توسط خودروساز محصول جدید، امکان ثبت نام و تکمیل وجه به مدت هفت روز است./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها