دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

ساعات کاری ساتنا و پایا افزایش یافت

15 اسفند 1402
ساعات کاری ساتنا و پایا افزایش یافت

بانک مرکزی به منظور ایجاد سهولت در پرداخت­‌های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال، ساعات کاری سامانه­ های ساتنا و پایا را افزایش داد.

به گزارش  بانک اول  بانک مرکزی ساعات جدید کاری ساتنا و پایا در ایام پایانی سال را به منظور ایجاد سهولت در پرداخت­  های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال، افزایش داد.

برهمین اساس ساعات کاری سامانه ­های ساتنا و پایا در هفته پایانی سال­ جاری به شرح جدول زیر اعلام می­  گردد:

فوری؛ ساعات کاری ساتنا و پایا افزایش یافت

شایان ذکر است همانند روال روزهای عادی (غیرتعطیل رسمی)، اسناد تسویه بین­بانکی (Net) تمامی سامانه­ ها (شتاب، پایا، پل، تجمیع قبوض و ...) در مورخ ۲۹‏‏/۱۲‏‏/۱۴۰۲ در سامانه ساتنا تسویه شده و اعضا با توجه به وضعیت نقدینگی حساب خود نزد این بانک در این روز، در صورت تمایل مجازند نسبت به ارسال دستور پرداخت ­های ساتنا در ساعت­ های فوق ­الاشاره اقدام کنند.

بانک ها موظفند ضمن اطلاع­ رسانی مناسب به مشتریان شبکه بانکی، مراتب را به تمامی واحدهای ذی‌ربط در بانک‏‏ یا موسسه اعتباری ابلاغ کنند. 

اخبار مرتبط
مرخصی یکی از حقوق مهم کارگران و کارمندان است که به آنها اجازه می‌دهد تا در طول سال کاری خود برای مدتی مشخص از کار خود دور شوند و به استراحت و یا انجام امور شخصی خود بپردازند. محاسبه مرخصی استفاده نشده کار به دو روش کلی قابل‌انجام است که در این مقاله به شرح آنها پرداخته شد.
تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، عمر باتری برای بسیاری از کاربران همچنان یک دغدغه مهم است. نگرانی دائمی تمام شدن شارژ باتری قبل از پایان روز می‌تواند منجر به استرس قابل توجهی شود. خوشبختانه، چندین راهکار برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی شما و اطمینان از اتصال دائم در طول روز وجود دارد.
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها