شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

واردات موبایل بر اساس تعرفه سال گذشته است

16 اسفند 1402
واردات موبایل بر اساس تعرفه سال گذشته است

دبیر کنگره موبایل ایران با اشاره به موضوع تعرفه جدید واردات موبایل گفت: هیچ تعرفه جدیدی ابلاغ نشده و واردات موبایل بر اساس تعرفه سال قبل انجام می‌شود.

به گزارش  بانک اول محمد رضا عالیان - دبیر کنگره موبایل و سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل ایران - در نشست خبری کنگره موبایل با اشاره به موضوع تغییر تعرفه واردات موبایل که اخیرا مطرح شده است، گفت: مصوبه‌ای که به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده چیز جدیدی نیست و تا امروز هیچ تغییر تعرفه‌ای بر واردات مویابل صورت نگرفته است و کماکان بر اساس تعرفه سال گذشته واردات موبایل انجام می‌شود.

وی افزود طبق قانون بودجه از ابتدای سال جاری برای واردات موبایل بالای ۶۰۰ دلار از شرکت‌های تجاری واردکننده، تعرفه ۱۵ درصدی واردات و همچنین از مسافران ۳۰ درصد تعرفه واردات موبایل اخذ می‌شود که کماکان همان قانون در حال اجرا است و تعرفه جدید ابلاغ نشده است.

ایسنا

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: