شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش نقد و اقساط 4 محصول مدیران خودرو آغاز شد+ قیمت

19 اسفند 1402
فروش نقد و اقساط 4 محصول مدیران خودرو آغاز شد+ قیمت

شرایط فروش نقد و اقساط 4 محصول MVM مدیران خودرو در اسفند 1402 اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس 22 پرو، ام وی ام ایکس 33 کراس، ام وی ام ایکس 55 پرو و آریزو 5 به فروش می‌رسند.

به گزارش بانک اول شرکت مدیران خودرو از روز سه شنبه 15 اسفند 4 محصول MVM خود شامل ام وی ام ایکس 22 پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ را از طریق نمایندگی‌های خود به متقاضیان عرضه کرد.

شرایط فروش نقد و اقساط 4 محصول MVM مدیران خودرو

در این طرح ام وی ام ایکس 22 پرو MT به تعداد 1404 دستگاه به شکل نقدی، آریزو 5 IE FL به تعداد 800 دستگاه به شکل نقد و اقساط، ام وی ام ایکس 33 کراس CVT به تعداد 1395 دستگاه به شکل نقد و اقساط و ام وی ام ایکس 55 پرو IE در تعداد 876 دستگاه به شکل نقد و اقساط به متقاضیان عرضه می‌شوند.

تمام این خودروها در مدل 1403 به فروش خواهند رسید.

اخبار مرتبط
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها