شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

بازار سیاه فروش کارت سوخت با قیمت های نجومی در سال جدید!+ تصویر

07 فروردین 1403
بازار سیاه فروش کارت سوخت با قیمت های نجومی در سال جدید!+ تصویر

با اعلام عدم تخصیص سهمیه بنزین نوروزی از سوی دولت، بازار سیاه فروش کارت سوخت در ایام نوروز ۱۴۰۳ رونق گرفته است.

به گزارش بانک اول طبق آخرین اخبار داخلی، با آغاز سال جدید و رونق سفرهای نوروزی، فضای مجازی در چند روز اخیر میزبان آگهی خرید و فروش کارت‌های سوخت بوده و عده‌ای از فروشندگان قیمت‌های چند میلیونی را برای در اختیار گذاشتن این کارت‌ها با سهمیه معین، طلب نموده‌اند.

فروش کارت سوخت در ایام نوروز ۱۴۰۳

به‌عنوان مثال فردی در سایت دیوار کارت خود با ۵۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای را به قیمت ۴ میلیون تومان آگهی کرده و در سوی دیگر فردی کارت سوخت با سهمیه بنزین ۳۶۰ لیتر را با قیمتی بالاتر و با مبلغ ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان برای فروش گذاشته است.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که مقصود افراد از در اختیار گذاشتن کارت با قیمت مشخص، کرایه این کارت های سوخت تا زمان اتمام سهمیه بنزین معین شده است و پس از اتمام سهمیه باید به مالکان بازگردانده شود.

اخبار مرتبط
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها