شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس +شرایط

08 فروردین 1403
فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس +شرایط

بسیاری از خانواده‌ها، جوانان و کسانی که بودجه کافی برای خرید خودروی خارجی دارند، علاقمند به خرید خودروهای شاسی بلند مانند تیگو 8 پرومکس هستند.

به گزارش بانک اول این خودرو که توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شده است، یکی از بهترین خودروهای چینی با شرایط فروش و خدمات پس از فروش مناسب است. به همین دلیل دور از انتظار نیست که استقبال خوبی از طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس صورت گیرد.

خودروی مناسب برای خانواده‌ها

تیگو8 پرومکس به معنای واقعی کلمه یک خودروی مناسب خانواده است و به خصوص به خاطر طراحی زیبا و لوکس بودن خودرو، بعید است که اعضای خانواده نظر مخالفی در مورد استفاده از طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس داشته باشند.

این خودرو در رده خودروهایی با ظرفیت 7 سرنشین قرار می‌گیرد تا حتی خانواده‌های پرجمعیت نیز بتوانند بدون محدودیت از آن استفاده کنند. با وجود این ظرفیت، طراحی داخلی خودرو به گونه‌ای است که کاملا جادار باشد و هیچ از یک از سرنشینان با مشکل کمبود جا در داخل خودرو مواجه نشوند.

تمام امکانات داخلی خودرو به صورت برقی بوده و حتی سرنشینان عقب نیز می‌توانند از امکانات تمام برقی خودرو استفاده کنند. ایمنی و کیفیت خودرو نیز سبب شده است که والدین با خیال راحت از بابت هرگونه آسیب احتمالی به فرزندان و سایر سرنشینان در طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس شرکت کرده و صاحب این خودرو شوند.

فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس - آرشا خودرو

خودروی مناسب برای مسافرت

ظرفیت بالای خودرو، ایمنی، استحکام  و قدرت بالای موتور تیگو 8 پرومکس باعث شده است که علاقمندان به مسافرت نیز ترغیب به داشتن این خودرو و شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس شوند. به خصوص اینکه این خودروی شاسی بلند چینی دارای 4 چرخ متحرک برای استفاده در سطوح مختلف و ناهموار و سفر در طبیعت است.

برخلاف قدرت بالای موتور این خودروی شاسی بلند، مصرف بنزین آن بسیار پایین‌تر از خودروهای هم رده است و تیگو 8 پرومکس مصرفی حدود 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد. این میزان مصرف در حد خودروهای معمولی سواری است. مصرف پایین بنزین می‌تواند در اقتصاد خانواده و پایین‌ آوردن هزینه‌های سفر موثر باشد.

امکانات بالای رفاهی و استحکام بدنه در هنگام حوادث و تصادفات می‌تواند یکی دیگر از دلایل انتخاب این خودرو برای خرید در طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس باشد. راحتی در سفر خواسته هر مسافری است و این خودرو راحتی لازم را برای سرنشینان فراهم می‌آورد.

استقبال جوانان فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس

قشر جوان به دنبال خوردوهایی زیبا با طراحی و امکانات مناسب و خاص هستند. تیگو 8 پرمکس نیز با داشتن ظاهری پرابهت، رینگ‌های اسپورت 18 اینچی، چراغ‌های فوق العاده زیبا و تو رفتگی‌های ظریف، می‌تواند یک خودروی شاسی بلند ایده آل برای جوانان باشد. به خصوص اینکه قیمت آن نیز از سایر شاسی بلندهای هم رده پایین‌تر است.

صفحه نمایش دوتایی، روکش چرمی و خوش رنگ صندلی‌ها، نوپردازی چند حالته و زیبای داخل کابین، امکان اسپرت کردن محیط داخلی، داشتن کول باکس یخچالی، صندلی‌های دارای سیستم سردکن و گرم‌کن و سیستم صوتی 8 اسپیکری قدرتمند از آپشن‌های مورد علاقه جوانان در این خودرو است. این آپشن‌ها و قیمت مناسب می‌تواند دلیل اصلی رغبت جوانان برای استفاده از طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس باشد.

طرح فروش اقساطی برای خرید خودرو با بودجه کمتر

کمبود بودجه سد مهمی در برابر بسیاری از افرادی است که علاقمند به خرید تیگو 8 پرومکس هستند. در طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس شما با پرداخت مبلغ به مراتب کمتری به عنوان پیش پرداخت، ظرف چند ساعت صاحب خودروی ایده آل خود شده و مابقی مبلغ خودرو را در طی اقساطی 36 ماهه در 3 سال آینده تسویه می‌کنید.

این طرح فروش می‌تواند برای کسانی مناسب باشد که تکمیل بودجه خرید خودرو برایشان زمان‌بر است. با توجه به امکان افزایش قیمت خودرو در ماه‌های آتی، خرید فوری و پرداخت مبلغ خودرو به صورت اقساطی به نفع خریدار خواهد بود.

اخبار مرتبط
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها