شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

09 فروردین 1403
سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

به گزارش بانک اول با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال 1403، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران،  به تصویب دولت رسید.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت 70 میلیون تومان تعیین شد./تسنیم

اخبار مرتبط
تجهیزات اسکیمر برای کلاهبرداری از حساب‌های بانکی یکی از شیوه‌های جدید کلاهبرداران است که برای گرفتار نشدن در دام آنها باید نسبت به آن شناخت کافی داشت و پیشگیری کرد، این درحالی است که به گفته پلیس ۹۰ درصد کلاهبرداری اسکیمری توسط دستفروشان انجام می‌شود.
رئیس کل پیشین بانک مرکزی، در صفحات مجازی خود نوشت: رئیس‌جمهور: در سال گذشته ۳ موسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل می‌شوند. از ۳ موسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملا منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه اعتباری «نور» هم تعهداتش نسبت به سپرده‌گذاران به بانک ملی ایران منتقل و مشکلاتش همچنان باقی است.
برات الکترونیک عادی یک سند تجاری است که براساس آن شخصی از شخص دیگر می‌خواهد که مبلغی را در وجه یا حواله‌کرد شخص معین یا شخص ثالث در زمان مشخص( آینده) بپردازد. در همین راستا، سامانه برات الکترونیک عادی به‌عنوان جزئی از این اکوسیستم، با هدف الکترونیکی کردن تمام مراحل چرخه حیات اسناد تجاری برات تعریف شده است. برات الکترونیک سپامی در راستای تامین مالی زنجیره تولید، سرآغاز تحولی بزرگ برای شبکه بانکی کشور خواهد بود.
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها