یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳

11 فروردین 1403
رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳

فروش حواله‌های خودروی جانبازان همچنان در بازار آزاد ادامه دارد.

به گزارش بانک اول ،قیمت این حواله‌ها معمولا در حدود ۲ تا ۴ میلیارد تومان قرار دارد اما برای خودورهای نز شرایط فرق می‌کند.

:خودروهای لوکس بنز از مدل c کلاس، cla و کلاس a در سامانه یکپارچه انجام شد و حال قیمت های نجومی برای حواله‌های این خودروها تعیین می‌شود.

قیمت حواله خودروی بنز c کلاس ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان در فضای مجازی است.

حواله بنز cla هم حدود ۹ الی ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارد و برای کلاس هم قیمت ۱۰ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

نکته جالب اینجاست که قیمت نهایی این سه مدل خودرو در بازار آزاد بین ۱۸ تا ۲۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳

اخبار مرتبط
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها