چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

هشدار وزارت رفاه درباره پیامک جعلی کمک هزینه کالابرگ الکترونیکی

13 فروردین 1403
هشدار وزارت رفاه درباره پیامک جعلی کمک هزینه کالابرگ الکترونیکی

وزارت رفاه نسبت به پیامک جعلی کمک هزینه یک میلیون تومانی کالابرگ الکترونیکی هشدار داد و از مردم خواست به هیچ وجه وارد لینک ارسال شده، نشوند.

به گزارش  بانک اول  سید رضا یحیوی - مشاور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: پیامکی که تحت عنوان کمک هزینه کالابرگ الکترونیکی ممکن است برای برخی افراد ارسال شده باشد، هیچ ارتباطی با کالابرگ الکترونیکی ندارد و از مردم عزیز خواهش می کنیم وارد لینک ارسال شده نشوند، زیرا باعث کلاهبرداری و خالی شدن حساب‌هایشان می شود.

وی گفت: هرگونه اطلاع رسانی درباره این طرح از طریق مراجع رسمی انجام می‌شود. مرجع اطلاع رسانی کالابرگ الکترونیکی صدا و سیما، برنامه کاربردی شما و سامانه «فارا» است که مردم می توانند مراجعه کنند و اخبار را از آن جا دنبال کنند. غیر از این‌ها مرجع اطلاع رسانی برای کالابرگ الکترونیکی نداریم؛ سامانه پیامکی ما نیز با سرشماره v.refah است.

گفتنی است اگر کسی از این بابت متضرر شده باید سریعا به پلیس فتا مراجعه کند./ایسنا

اخبار مرتبط
در دولت سیزدهم اضافه برداشت نه به صورت جداگانه بلکه به صورت شبکه‌­ای وجود دارد. ما در کل شبکه بانکی شاهد کمبود ذخایر هستیم. این کمبود ذخایر که منجر به اضافه‌­برداشت می ­شود، علل سیاستی دارد. اتفاقی که باعث کمبود ذخایر و به دنبال آن اضافه‌­برداشت و افزایش پایه پولی شد، مطرح شدن بحث حساب واحد خزانه بود برای اینکه شفافیت دولت روی حساب­‌های خودش بیشتر شود.
کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.
به‌نظر می‌رسد در روزهای جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها