پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح تبدیل حواله ایران خودرو به سایر محصولات (فروردین 1403)

20 فروردین 1403
 طرح تبدیل حواله ایران خودرو به سایر محصولات (فروردین 1403)
به اطلاع نمايندگان ایران خودرو میرساند، شرايط تبديل متمركز مختص تعهدات منقضي، مطابق جدول پيوست اعلام مي شود؛

به گزارش بانک اول به اطلاع نمايندگان ایران خودرو میرساند، شرايط تبديل متمركز مختص تعهدات منقضي، مطابق جدول پيوست اعلام مي شود؛ لازم است نمايندگان در خصوص اطلاع رساني به مشتريان تعهدات منقضي اقدام لازم را مبذول فرمايند.

توضيحات بسيار مهم و ضروري :

١ اين بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضي شده مربوط به فروردین سال 1403 برنامه ريزي شده است.

٢ لازم به يادآوري است كه طبق ضوابط و دستورالعمل هاي موجود، محاسبه سود مشاركت تعهدات پيش فروش به محض منقضي شدن دعوتنامه بطور مكانيزه تا تاريخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

3 لازم است بعد از انجام تبديل حتماً تامين اعتبار و قيمت گذاري مجدد صورت پذيرد تا مابه التفاوت نهايي با صحت و اطمينان بيشتري توسط سيستم محاسبه گردد.

4 در صورت نياز به بروزرساني و تغيير شرايط بخشنامه، شرايط تبديل متوقف و اطلاع رساني لازم از طريق سيستم سيتريكس نمايندگي ها انجام خواهد شد. 

جزئیات بخشنامه:
 

طرح تبدیل حواله ایران خودرو به سایر محصولات (فروردین 1403)


اخبار مرتبط
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها