پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت با اقساط 36 میلیونی

22 فروردین 1403
شرایط فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت با اقساط 36 میلیونی

شرایط فروش اقساطی خودرو آریزو 5 اسپرت از این قرار است که با اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و 30 ماهه عرضه می‌شود. در اقساط بلندت متقاضی باید ماهانه 36 میلیون و در اقساط کوتاه مدت 84 میلیون تومان پرداخت کند.

به گزارش بانک اول، بازار خودرو در فروردین سال 1403 تحت تاثیر نوسان قیمت ارز بیشترین توجه مردم و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده‌ است. در حالی که قیمت‌های بازار آزاد نسبت به سه ماه پیش بیشترین رشد را داشته‌اند، اما تقاضا همچنان بالاست. پیش بینی‌ها حکایت از این دارد که قیمت ارز حتی اگر بیشتر رشد نکند در محدوده 60 دلار باقی می‌ماند، از این رو مصرف کنندگان، خرید خودرو در شرایط کنونی را قبل از ورود شوک‌های جدید به بازار، ترجیح می‌دهند.

قیمت آریزو 5 اسپرت

در حال حاضر آریزو 5 اسپرت با قیمت یک میلیارد و 102 میلیون و 500 هزار تومان در کارخانه تولید می‌شود، اما قیمت آن در بازار آزاد به بالای یک میلیارد و 420 میلیون تومان رسیده‌ است. شرکت‌های فروش اقساطی خودرو نیز خودرو مذکور را با قیمت یک میلیارد و 420 تا یک میلیارد و 450 میلیون تومان به صورت نقدی معامله می‌کنند.

شرایط فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت

در شرایط فروش اقساطی این خودرو، متقاضی باید 50 درصد از قیمت را به صورت نقدی پیش پرداخت کند که معادل 725 میلیون تومان است. در اقساط 12 ماهه متقاضی باید 84 میلیون تومان، در 24 ماهه 54 میلیون تومان و در 30 ماه 36 میلیون تومان به صورت ماهانه واریز کند.

خودرو آریزو 5 که 7 سالی هست در بازار ایران عرضه می‌شود در سال‌های اخیر توانسته مشتریان پروپا قرص جذب کند. به طوری که با وجود اینکه مدل بالاتر این خودرو روانه بازار شده، اما همچنان تقاضای خاص خود را دارد.

مشخصات فنی خودرو آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 با موتور 1.5 لیتری، گیربکس 5 دنده و پیشرانه 4 سیلندری می‌تواند 116 اسب بخار قدرت و 141 نیوت گشتاور ایجاد کند. یکی از ویژگی‌های خودرو آریزو 5 مصرف پایین آن است که در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 5.7 لیتر مصرف دارد و می‌تواند به سرعت 185 کیلومتر در ساعت نیز برسد.

آریزو 5 هم اکنون در بازار ایران رقیب خودروهایی مانند رسپکت 2 است. هرچند محصول بهمن خودرو طراحی جدیدتری دارد و توانسته مشتریان جوان را به خود جذب کند.

این خودرو در حال حاضر از آپشن های روز سنسور عقب، دی لایت، مانیتور 7 اینچی، ایربگ راننده و سرنشین و … برخوردار است.

اخبار مرتبط
رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند. همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها