شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

شرایط فروش نقدی ون باری اینرودز با تحویل خرداد ماه امسال

27 فروردین 1403
شرایط فروش نقدی ون باری اینرودز با تحویل خرداد ماه امسال

شرکت بهمن موتور طرح فروش نقدی و آنلاین ون باری اینرودز را برای خریداران اعلام نمود. بر اساس این طرح ویژه، متقاضیان محترم می‌توانند در بازه زمانی مشخص شده از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 29 فروردین 1403 لغایت 24 بامداد چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 یا تا زمانی که ظرفیت موجود باشد، نسبت به ثبت سفارش خرید این محصول جدید اقدام نمایند.

به گزارش بانک اول ون باری اینرودز که با کد محصول SKNNRD00 شناخته می‌شود، در هفته پایانی خردادماه سال جاری و با مدل 1403 به دست مشتریان گرامی خواهد رسید. این خودروی کاربردی با رنگ سفید عرضه خواهد گردید و قیمت آن مبلغ 8 میلیارد و 171 میلیون و 60 هزار ریال تعیین شده است. لازم به ذکر است که در صورت انصراف از خرید، شرکت بهمن موتور سود 17.5 درصد سالیانه را از خریداران محترم دریافت خواهد نمود و چنانچه تاخیری در تحویل خودرو رخ دهد، جریمه 2.5 درصد ماهانه برای شرکت در نظر گرفته شده است.

جدول شرایط فروش نقدی ون باری اینرودز ویژه فروردین 1403

نوع خودرو ون باری اینرودز
کد محصول SKNNRD00
قیمت محصول (ریال) 8,171,060,000
سود انصراف (سالیانه) 17.5 درصد
جریمه تاخیر (ماهانه) 2.5 درصد
مدل 1403
زمان تحویل خودرو هفته آخر خرداد
رنگ قابل عرضه سفید
اخبار مرتبط
با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تأیید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است و کسری ساعت موظفی به صورت دورکاری و با برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی براساس مقررات، جبران می‌شود. وی افزود: براساس این مصوبه همه دستگاه‌های دولتی به غیر از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان روز یکشنبه ۷ مرداد تعطیل هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت
تابستان و گرمای طاقت‌فرسای آن، فصلی است که کولر آبی به عنوان ناجی، خنکای دلچسب را به خانه‌هایمان هدیه می‌دهد. اما گاهی اوقات، این ناجی عزیز دچار افت باد می‌شود و ما را در گرمای طاقت‌فرسا تنها می‌گذارد.در این مقاله، با ارائه راه‌حل‌های طلایی، به شما کمک می‌کنیم تا دوباره شاهد نسیم خنک و دل‌انگیز کولر آبی خود باشید.
مدیرعامل توانیر درباره تعطیلی ادارات دولتی در تهران طی روز شنبه به دلیل گرما توضیح داد.
شرایط بازنشستگی در تعدادی از صندوق‌های بیمه‌ای به‌ویژه سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری دارای تنوع زیادی است و فقط در همین دو نهاد بازنشستگی 28 شکل مختلف دارد. البته بازنشستگی با 30 سال سابقه یا 60 سال سن بیشتر دیده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها