یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

هشدار مهم دولت درباره یارانه

06 اردیبهشت 1403
هشدار مهم دولت درباره یارانه

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

به گزارش بانک اول  به نقل از خبرآنلاین، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

اخبار مرتبط
کسبه‌ای که شناسه یکتا نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار ثبت نباشد، برای دریافت خدمات در اداره‌های دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند و از نظر قانونی، فاقد مجوز هستند. پس آنها تا 25 اردیبهشت مهلت دارند که از درگاه ملی مجوزها شناسه یکتا بگیرند.
کارگران به اشتباه تصور می‌کنند اگر از مرخصی استحقاقی استفاده نکنند، تعداد این روز‌ها ذخیره می‌شود. اما طبق قانون فقط ۹ روز در سال می‌توان مرخصی استحقاقی را ذخیره کرد و مابقی آن بدون پاداش سوخت می‌شود.
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها