یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز ثبت نام سایپا / فروش اطلس، کوییک، شاهین، سهند و ساینا به قیمت کارخانه + لینک

06 اردیبهشت 1403
 آغاز ثبت نام سایپا / فروش اطلس، کوییک، شاهین، سهند و ساینا به قیمت کارخانه + لینک

به گزارش  بانک اول  خودروسازی سایپا از آغاز ثبت نام خودروهای اطلس، کوییک، شاهین، سهند و ساینا به قیمت کارخانه خبر داد. در ادامه شرایط جدیدترین ثبت نام سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ را بخوانید.

شرایط ثبت نام سایپا اردیبهشت ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد متقاضیان ثبت نام سایپا می‌توانند نسبت به ثبت نام اطلس، کوییک، شاهین، سهند و ساینا به قیمت کارخانه اقدام کنند. موعد تحویل خودروها نیز مرداد، شهریور، مهر، آبان و اسفندماه سال ۱۴۰۳ است. در این بخشنامه قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل درج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.

فوری ؛ آغاز ثبت نام سایپا / فروش اطلس، کوییک، شاهین، سهند و ساینا به قیمت کارخانه + لینک

لینک سایت ثبت نام سایپا ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام کوییک،شاهین، سهند و ساینا

تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

زمان ثبت نام سایپا

ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا از 3 اردیبهشت ماه آغاز شده است.

شرایط ثبت نام سایپا

  • محدودیت کد ملی برای ثبت نام اطلس و کوییک اعمال خواهد شد
  • بر اساس شرایط ثبت نام سایپا هر کد ملی صرتاً مجاز به تقاضای یک دستگاه خودرو است.
  • حداقل سن متقاضیان برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ۱۸ سال است و شخص ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  • امکان ثبت نام سایپا 1403 برای متقاضیان دارای پالک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست.
  • ثبت نام شاهین و ساینا برای مشتریان حقوقی میسر نیست.
  • متقاضی ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی باید طی 48 ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد./اقتصادانلاین
اخبار مرتبط
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها