یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

جزئیات فروش ۵ محصول سایپا ویژه دهه کرامت +جدول

24 اردیبهشت 1403
جزئیات فروش ۵ محصول سایپا ویژه دهه کرامت +جدول

شرایط فروش فوری محصولات زامیاد وپیش فروش برخی از محصولات سواری شرکت های سایپا , پارس خودرو ویژه متقاضیان عادی , طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودرو های فرسوده اعلام شد.

به گزارش  بانک اول  شرایط فروش فوری محصولات زامیاد وپیش فروش برخی از محصولات سواری شرکت های سایپا , پارس خودرو ویژه متقاضیان عادی , طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودرو های فرسوده اعلام شد.

متقاضیان از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1403/02/26 تا تکمیل ظرفیت میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

تسنیم

اخبار مرتبط
در این طرح، 30 هزار دستگاه خودرو به صورت فروش فوق‌العاده عرضه شده است که به ازای هر محصول، به طور میانگین 75 نفر در صف هستند. همچنین، متقاضیان پیش‌فروش به ازای هر دستگاه حدود 8 نفر هستند.
نحوه ثبت‌نام از طریق شبکه نمایندگی‌ها و به صورت ثبت‌نام دستی و بر اساس پیش فاکتورهای صادره از سوی شرکت خواهد بود. ضمن اینکه چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.
متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 18 شهریور لغایت روز شنبه 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها