دوشنبه, 26 شهریور 1403 2024,September

فروش اسکناس‌های ایرانی با قیمت نجومی در «آمازون»+ تصاویر

25 اردیبهشت 1403
فروش اسکناس‌های ایرانی با قیمت نجومی در «آمازون»+ تصاویر

همانند چهارراه استانبول تهران، بازار فروش اسکناس‌های نو در فروشگاه اینترنتی آمازون داغ است!

به گزارش بانک اول در این باره کاربری با انتشار تصویر زیر نوشت: عجیب‌ترین جنس ممکن را در آمازون دیدم! ۱۰ اسکناس ۱۰ هزار تومانی، ۷۹ دلار (تقریباً سه میلیون و پانصد هزار تومان) و ۱۰ تراول ۵۰ هزار تومانی ۲۱۰ دلار ( تقریباً نه میلیون و پانصد هزار تومان) قیمت خورده است. این کاربر توئیتری در انتها به شوخی نوشت: به نظر افرادی که نوروز در ایران بودند و عیدی گرفتند بعد از برگشتند، سعی در درآمدزایی دارند.

اخبار مرتبط
بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده در خصوص پرونده‌های مطرح در مراحل حل اختلاف مالیاتی مواد ۲۳۸ ۲۴۴ و ۲۴۷ قانون مالیات‌های مستقیم که مودی تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ از اعتراض خود صرفنظر و نسبت به پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی (حداکثر تا ۱۴۰۳/۱۲/۲۰) اقدام نماید با رعایت نصاب و شرایط نامه‌های صدرالاشاره نسبت به جرایم بالاتر از نصاب مذکور تا صد درصد به ادارات کل امور مالیاتی تفویض می‌شود.
بانک جهانی می‌گوید: درآمد سرانه ملی ایرانیان در طول حیات دولت سیزدهم ۲۶درصد رشد کرده و ایران در رتبه ۹۰ دنیا قرار گرفته است.
شماره حساب بانکی بین‌المللی (IBAN) یک استاندارد جهانی است که برای شناسایی حساب‌های بانکی در سراسر جهان استفاده می‌شود. شماره حساب بین المللی به‌طور خاص برای تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی طراحی شده است. استفاده از IBAN به بانک‌ها و مؤسسات مالی کمک می‌کند تا تراکنش‌های بین‌المللی را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهند. این استاندارد در بسیاری از کشورها پذیرفته شده و به‌عنوان یک ابزار مهم در تجارت و تراکنش‌های مالی بین‌المللی شناخته می‌شود.
طبق ماده ۴۱ قانون کار، حداقل دستمزد کارگران باید با توجه به نرخ تورم و بر اساس هزینه معیشت تعیین شود؛ اما در بسیاری از سال‌ها، این دو معیار رعایت نشده و قدرت خرید کارگران را نابود کرده است؛ امسال اما، همه از فرایندی صحبت می‌کنند که نظام تعیین دستمزد را متحول می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها