دوشنبه, 11 تیر 1403 2024,July

حکم امیر تتلو صادر شد

30 اردیبهشت 1403
حکم امیر تتلو صادر شد

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.

به گزارش بانک اول، الهام رحیمی‌فر با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو گفت: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به حکم اعتراض می‌کنید؟ افزود: پس از مشورت با موکلم نسبت به این موضوع تصمیم می‌گیریم.

وکیل مدافع تتلو از بیان جزییات بیشتر درباره حکم موکلش خودداری کرد.

سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو از ۱۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ در مرز بازرگان تحویل ایران و بازداشت شد.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دائر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌تان به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است./ایسنا

اخبار مرتبط
از ارزهای دیجیتال تا هوش مصنوعی، از دیجیتال مارکتینگ تا امنیت سایبری، این مقاله به بررسی ده شغل پررونق آینده در ایران خواهد پرداخت. این شغل‌ها نه تنها به جامعه می‌توانند کمک کنند تا با چالش‌های فردی و مالی روبرو شوند، بلکه به توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور نیز کمک خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون این امکان فراهم بود که ۱ درصد ارزش فرار مالیاتی بعد از وصول را به گزارشگر فرار مالیاتی پرداخت کنیم، اما ما دنبال این هستیم تا با اصلاح ایین نامه، این سقف تا ۵ درصد ارزش فرار مالیاتی پس از وصول افزایش یابد
طیب نیا که به تازگی با پزشکیان دیدار کرده، قرار است به عنوان فرمانده اقتصادی پزشکیان نقش آفرینی کند.
با توجه به درخواست‌های صورت گرفته مبنی بر تمدید ارسال اظهار نامه مالیاتی از سوی مودیان حقوقی و حقیقی امروز سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه عملکرد سال ۱۴۰۲ مالیات اشخاص حقوقی و املاک اجاری اشخاص حقیقی، را پایان تیرماه امسال اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها