شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

رادان تدابیر امنیتی را ابلاغ کرد

31 اردیبهشت 1403
رادان تدابیر امنیتی را ابلاغ کرد

در پی شهادت رییس جمهور و همراهانشان، فرمانده فراجا با ابلاغ تدابیرِ لازم بر لزوم بر هم‌افزایی و تلاش مضاعف در خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت عمومی تأکید کرد.

به گزارش بانک اول سردار احمدرضا رادان در جلسه هماهنگی واحدهای عملیاتی و ستادی فراجا که صبحِ امروز در ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد بر هم‌افزایی و تلاش مضاعف در خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت عمومی تأکید کرد.

وی همچنین آخرین اخبار و اطلاعات را از حادثه‌ بالگرد رئیس جمهور و همراهانشان از سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی که به محل حادثه اعزام شده بود، دریافت کرده و تدابیرِ لازم را در این خصوص ابلاغ کرد.

اخبار مرتبط
تا زمان انتشار اطلاعیه رسمی توسط وزارت آموزش پرورش کشور خبر تعطیلی مدارس تکذیب می‌شود. درصورت اعلام رسمی این گزارش به روز میشود.
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سه مقام ارشد رژیم صهیونیستی گزارش داد که هاشم صفی‌الدین دبیر شورای اجرایی حزب‌الله لبنان که نقش کلیدی در تشکیلات سیاسی و اجتماعی مقاومت حزب‌الله دارد در ساختمانی که توسط ارتش اسرائیل در ضاحیه هدف حمله تروریستی قرار گرفت حضور نداشته است.
برابر ماده 97 قانون .م.م در صورت اعتراض مودیان به این برگه ها ظرف 30 روز از تاریخ ابلاغ و تنظیم اظهارنامه مالیاتی مطابق مقررات ( در صورت ابلاغ واقعی به مودی/رویت )، مورد رسیدگی مجدد طبق مقررات قانون مالیات های مستقیم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها