شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم

24 اردیبهشت 1403
تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم

درپی شهادت رئیس جمهور و همراهانش و برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا، رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.

به گزارش  بانک اول میثم لطیفی - معاون رئیس‌جمهور - گفت: سه سناریو برای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور در نظر داشتیم و قرار بود تعطیلی نداشته باشیم.

وی اظهار کرد: مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.

روز گذشته آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه‌ای که برای بالگرد حامل وی و همراهانش رخ داد،‌ به شهادت رسید. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند.

پیکر رییس جمهور و همراهانش فردا (سه شنبه) از میدان شهدای تبریز به‌ سمت فرودگاه بدرقه خواهد شد و پس از آن در تهران و مشهد تشییع و تدفین می‌شود./ایسنا

اخبار مرتبط
در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. ساعت کاری همه مراکز دولتی امروز شنبه ۶ مرداد نیز تا ساعت ۱۰ تعیین شده است.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: تمامی واحدهای قضایی و اداری، کلیه حوزه های ستادی و سازمان های تابعه قوه قضاییه در سراسر کشور در روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ از ساعت ۶:۰۰ لغایت ۱۰:۰۰ صبح فعال است. بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند
با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تأیید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است و کسری ساعت موظفی به صورت دورکاری و با برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی براساس مقررات، جبران می‌شود. وی افزود: براساس این مصوبه همه دستگاه‌های دولتی به غیر از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان روز یکشنبه ۷ مرداد تعطیل هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت
تابستان و گرمای طاقت‌فرسای آن، فصلی است که کولر آبی به عنوان ناجی، خنکای دلچسب را به خانه‌هایمان هدیه می‌دهد. اما گاهی اوقات، این ناجی عزیز دچار افت باد می‌شود و ما را در گرمای طاقت‌فرسا تنها می‌گذارد.در این مقاله، با ارائه راه‌حل‌های طلایی، به شما کمک می‌کنیم تا دوباره شاهد نسیم خنک و دل‌انگیز کولر آبی خود باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها