یکشنبه, 27 خرداد 1403 2024,June

انتصاب علی باقری کنی به سمت سرپرست وزارت خارجه

02 خرداد 1403
انتصاب علی باقری کنی به سمت سرپرست وزارت خارجه

سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «علی باقری کنی» را به سمت سرپرست وزارت امور خارجه منصوب کرد.

به گزارش  بانک اول  سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «علی باقری کنی» را به سمت سرپرست وزارت امور خارجه منصوب کرد.

متن پیام سرپرست ریاست جمهوری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی باقری کنی

با توجه به عروج شهادت‌گونه وزیر عزیز و مجاهد امور خارجه جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان؛ به استناد اصول (۱۳۱) و (۱۳۵) قانون اساسی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به عنوان «سرپرست وزارت امور خارجه» منصوب می‌نمایم.

تداوم فعالیت‌های وزارت امور خارجه به ویژه ایفای دیپلماسی فعالانه در راستای موضوع فلسطین و تقویت محور مقاومت در چارچوب اسناد و اصول ابلاغی مورد انتظار است.

توفیقات روزافزون آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از در راه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمد مخبر/مهر

اخبار مرتبط
به گفته دبیر کارگروه بازار املاک و مستغلات، پلیس اماکن طبق قانون می‌تواند با صدور اخطار و مهلت ۱۵ روزه به بنگاه‌های مشاور املاک غیرمجاز نسبت به پلمب و تعطیلی بنگاه اقدام کند. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی نیز مکلف به ایجاد شعب رسیدگی خارج از نوبت
کارشناس پلیس فتا فراجا از عموم مردم خواست که به هیچ عنوان فریب پیام و پیامک هایی که از سر شماره های شخصی برای آنها ارسال شده و خواهان نصب اپلیکیشن یا کلیک بر روی لینک های ارسالی را نخورند و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.
سیدی تصریح کرد: ‌با ابلاغ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و شروع به فعالیت درگاه ملی مجوزهای کشور، تمامی درخواست‌های صدور مجوز برای فعالیت کسب و کارها در سطح کشور صرفاً در درگاه مذکور ثبت می‌شود و پس از بررسی درخواست توسط مراجع و دستگاه‌های متولی صدور مجوز، چنانچه کلیه مدارک توسط متقاضی ارائه و شرایط لازم احراز شده باشد، صدور مجوز و اختصاص شناسه یکتای مجوز از طریق درگاه یادشده صورت می‌پذیرد.
ثبت‌نام کارت ملی هوشمند (برای اولین بار) مبلغ ۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال، صدور شناسنامه در مهلت قانون ۱,۳۰۰,۰۰۰ ریال، تغییر نام و نام خانوادگی در نوبت اول با تجویز سازمان مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال، صدور گواهی ازدواج و طلاق مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ اعلام شده است. همچنین مبلغ تعویض کارت هوشمند ملی (ناشی از تغییر مشخصات سجلی یا خرابی و..) به استثنای اشتباه مامور، ۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال اعلام شده است.​

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها