جمعه, 1 تیر 1403 2024,June

انتصاب علی باقری کنی به سمت سرپرست وزارت خارجه

02 خرداد 1403
انتصاب علی باقری کنی به سمت سرپرست وزارت خارجه

سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «علی باقری کنی» را به سمت سرپرست وزارت امور خارجه منصوب کرد.

به گزارش  بانک اول  سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «علی باقری کنی» را به سمت سرپرست وزارت امور خارجه منصوب کرد.

متن پیام سرپرست ریاست جمهوری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی باقری کنی

با توجه به عروج شهادت‌گونه وزیر عزیز و مجاهد امور خارجه جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان؛ به استناد اصول (۱۳۱) و (۱۳۵) قانون اساسی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به عنوان «سرپرست وزارت امور خارجه» منصوب می‌نمایم.

تداوم فعالیت‌های وزارت امور خارجه به ویژه ایفای دیپلماسی فعالانه در راستای موضوع فلسطین و تقویت محور مقاومت در چارچوب اسناد و اصول ابلاغی مورد انتظار است.

توفیقات روزافزون آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از در راه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمد مخبر/مهر

اخبار مرتبط
بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۳۰ خرداد به ۲۳.۶۶ درصد رسید.
وی با بیان این که در مرحله نخست این مسابقه، مردم هر استان با یکدیگر مسابقه خواهند داد، گفت: در مرحله دوم هر استانی که بیشترین میزان صرفه‌جویی را داشته باشد، جوایز بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد.
نمره‌کل متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری و اسامی چند برابر ظرفیت مربوط به متقاضیان پذیرش دانشجو-معلم اعلام شد. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان ملی سنجش می‌توانند نمره خود را مشاهده کنند. داوطلبان براساس نمره اعلامی باید در مرحله انتخاب رشته شرکت کنند و نتیجه نهایی نیمه مهرماه اعلام می‌شود.
دولت‌های عضو اتحادیه‌ی اروپا قرار است فردا (پنجشنبه) موضع خود را درقبال لایحه‌ی اسکن پیام‌ها اعلام کنند. هدف اصلی لایحه شناسایی محتوای هرزه‌نگاری کودکان است. پس از اعلام موضع دولت‌ها، اتحاشدیه‌ی اروپا درباره‌ی برگزاری رأی‌گیری تصمیم می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها