یکشنبه, 3 تیر 1403 2024,June

فروش اقساطی خودروهای فرداموتورز آغاز شد+ قیمت

03 خرداد 1403
فروش اقساطی خودروهای فرداموتورز آغاز شد+ قیمت

شرایط فروش قسطی خودروهای فرداموتورز اعلام شد.

به گزارش بانک اول صنایع اتومبیل‌سازی فردا یکی از زیرمجموعه‌های گروه تجاری گلستان می‌باشد که در سال ۱۳۹۲ تأسیس شد و در ابتدا ایران خودرو محصولاتش را به این شرکت برون‌سپاری کرده بود. سمند و پژو پارس اولین محصولاتی بودند که خودروسازی فردا در کارخانه‌ای در استان سمنان تولید می‌کرد؛ تا این که در ابتدای سال ۱۳۹۸ این شرکت اقدام به تولید و عرضه ام‌جی آرایکس۵ نمود، اما کمی بعد سایک موتور همکاری‌اش با این شرکت را قطع کرد.

اخبار مرتبط
در این مقاله دو نمونه خارجی از بهترین ماشین برای سرمایه گذاری شامل دیگنیتی و چانگان را بررسی و ویژگی‌های آن اعلام شد. همچنین پژو پارس به‌عنوان بهترین خودرو ایرانی برای سرمایه گذاری و کسب سود معرفی شد. انتخاب خودرو برای کسب سود فقط محدود به این سه خودرو نمی‌شود و اگر قصد خرید با هدف کسب سود دارید، حتما باید به‌خوبی در این مورد تحقیق کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید و بیشترین سود ممکن را از بالا رفتن احتمالی قیمت آن کسب کنید. بهترین خودروها برای سرمایه‌گذاری، قطعاتی باکیفیت داشته که به‌مرور زمان و بر
خریدوفروش اقساطی خودرو تا چند سال پیش بیشتر برای مدل‌های وارداتی رواج داشت، اما الان پای انواع‌واقسام مدل‌های داخلی به بازار فروش اقساطی خودرو باز شده است
به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت‌های مجاز می‌رساند امکان تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در قالب طرح مادران (جوانی جمعیت) و با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت، برای محصول دیگنیتی و به صورت روش فروش فوق العاده و به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان ، امکان انتخاب محصول مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.
ام وی ام X۲۲ پرو دنده‌ای در کنار نسخه اتوماتیک گزینه‌های متنوع‌تری را برای علاقه‌مندان این هاچبک کراس‌اوور فراهم می‌آورد. این خودرو با فاصله محوری ۲.۵۵ متر و کابین جادار، فضای مناسبی برای خانواده‌های کوچک دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها