جمعه, 15 تیر 1403 2024,July

فروش ویژه خودروی هونگچی ویژه خرداد از امروز آغاز شد+ قیمت

08 خرداد 1403
فروش ویژه خودروی هونگچی ویژه خرداد از امروز آغاز شد+ قیمت

شرایط طرح فروش خودروی هونگچی در خرداد 1403 اعلام شد.تکمیل وجه HONGQI E-QM5 در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ انجام می گیرد.

به گزارش بانک اول تـکـمیـل فـرآیـنـد ثـبـت‌نـام و واریز وجه ‌متقاضیان، صـرفـاً به صورت آنـلایـن و از طـریـق پــورتـال جامع ایـرانـی کار به آدرس https://bahman.iranecar.com/bmcars امکان‌پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد پذیرفت.

جزئیات شرایط فروش خودروی هونگچی خرداد 1403:

اخبار مرتبط
متقاضيان گرامی، می توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت 10:00 صبح روز سه شنبه به 1403/04/19 لغایت ساعت24:00 روز جمعه به تاریخ 1403/04/29 اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هيچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.
طبق برنامه ریزی سایپا، خودرو جدید شاهین پلاس اتومات، که موتور و گیربکس کاملا متفاوتی نسبت به شاهین CVT دارد، در تیرماه امسال وارد مرحله تجاری‌سازی می‌شود و در نیمه دوم سال نیز وارد بازار کشورمان می‌شود.
ضیغمی در ادامه بیان کرد: همچنین از ابتدای هفته آینده این امکان فراهم است که متقاضیان جدید خرید خودروهای وارداتی با بلوکه کردن 500 میلیون تومان در حساب وکالتی، در این دوره سامانه وارداتی ها شرکت کنند و در کنار مشتریان قبلی، خودروی مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنند.
بنز کارکرده E۳۰۰ مدل ۲۰۱۲ نیز ۷ میلیارد و ۳۰۰ تومان است. بنز CLS۵۰۰ مدل۲۰۱۴ نیز با قیمت ۱۱ میلیارد تومان خرید و فروش می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها