چهارشنبه, 6 تیر 1403 2024,June

پیش فروش 2 محصول سایپا از امروز 9 خرداد آغاز شد+ قیمت

09 خرداد 1403
پیش فروش 2 محصول سایپا از امروز 9 خرداد آغاز شد+ قیمت

طرح پیش فروش 2 محصول سایپا شامل کوییک و ساینا از امروز 9 خرداد 1403 آغاز شد.

به گزارش بانک اول به اطلاع میرساند مطابق بخشنامه های فروش دهه مبارک فجر و نیمه شعبان (در بهمن ماه سال گذشته) تعدادی از متقاضیان نسبت به پیش ثبت نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام نمودند و اطلاعات ایشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، متقاضیانی که حائز شرایط مشارکت در طرح مذکور بوده اند به این شرکت ارسال گردید و بر این اساس شرایط فروش ذیل صرفاً جهت این دسته از متقاضیان برقرار میباشد لذا حائزین شرایط میتوانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان محترم از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1403/03/09 تا تاریخ 1403/03/19 میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

شرایط طرح پیش فروش سایپا خرداد 1403:

اخبار مرتبط
راحت‌ترین روش خرید لاستیک دولتی ثبت نام در سایت فروش آنلاین است. ثبت نام در سایت‌های فروش آنلاین هر روز در ساعات مشخصی انجام می‌شود (بهترین زمان ابتدای روز است). پس از خرید، بارگذاری مدارک و واریز وجه، لاستیک‌ها به آدرس اعلام شده ارسال می‌شود. همچنین برای تهیه لاستیک دولتی می‌توان به سایت جامع تجارت به نشانی kala.ntsw.ir مراجعه کرد.
مقایسه فیدلیتی پرایم و پرستیژ در کارخانه از تفاوت قیمت ۲۱۳ تا ۲۲۱ میلیونی حکایت دارد. الان که موعد تکمیل وجه متقاضیان محصولات بهمن‌موتور در سامانه یکپارچه فرا رسیده، خریداران فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج نفره) باید حدود یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان کنار بگذارند
شرایط انتخاب و واریز وجه و تبدیل برای متقاضیان گروه پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ سامانه اعلام شد.
از روز گذشته ۳۱مدل خودروی جدید در سامانه یکپارچه خودرو عرضه شد و افرادی که در سال ۱۴۰۱ برای خرید این خودروها ثبت نام کرده‌اند می‌توانند تا چهارشنبه هفته جاری خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها