شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

سربازان متاهل معاف می شوند

12 خرداد 1403
سربازان متاهل معاف می شوند

تمامی سربازان وظیفه در حین خدمت که دارای ۴ فرزند و بیشتر هستند بدون شرط سنی معاف میشوند.

به گزارش بانک اول به نقل از مهر،سرهنگ اکبر معادلی اظهار کرد: کارکنان وظیفه متأهل حین خدمت که واجد شرایط معافیت ۳ فرزندی و بیشتر نیستند می‌توانند علاوه بر ۲ ماه کسر خدمت تأهل، برای فرزند اول ۳ ماه، برای فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم ۵ ماه از مزایای کسر خدمت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: همچنین تمامی سربازان وظیفه در حین خدمت که دارای ۴ فرزند و بیشتر هستند بدون شرط سنی و سربازان وظیفه دارای ۳ فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام، از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ملاک عمل رسیدگی به درخواست کلیه سربازان وظیفه را سند رسمی ازدواج، شناسنامه پدر و تأییدیه ثبت احوال دانست و خاطر نشان کرد: یگان‌های خدمتی پس از بررسی و تأیید مدارک نسبت به ثبت ترخیص این دست از سربازان در سامانه اقدام و آنان را جهت ثبت درخواست معافیت به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ معرفی می‌کنند.

اخبار مرتبط
تا زمان انتشار اطلاعیه رسمی توسط وزارت آموزش پرورش کشور خبر تعطیلی مدارس تکذیب می‌شود. درصورت اعلام رسمی این گزارش به روز میشود.
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سه مقام ارشد رژیم صهیونیستی گزارش داد که هاشم صفی‌الدین دبیر شورای اجرایی حزب‌الله لبنان که نقش کلیدی در تشکیلات سیاسی و اجتماعی مقاومت حزب‌الله دارد در ساختمانی که توسط ارتش اسرائیل در ضاحیه هدف حمله تروریستی قرار گرفت حضور نداشته است.
برابر ماده 97 قانون .م.م در صورت اعتراض مودیان به این برگه ها ظرف 30 روز از تاریخ ابلاغ و تنظیم اظهارنامه مالیاتی مطابق مقررات ( در صورت ابلاغ واقعی به مودی/رویت )، مورد رسیدگی مجدد طبق مقررات قانون مالیات های مستقیم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها