پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای جذب سرباز معلم

13 خرداد 1403
اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای جذب سرباز معلم

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران جزئیات جذب سرباز معلم را اعلام کرد.

به گزارش  بانک اول  آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال ۱۴۰۳ از ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اعلام حوزه ستادی مبنی بر اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال ۱۴۰۳ از ستاد کل نیروهای مسلح، به اطلاع می رساند متقاضیان می تواند طبق دارا بودن شرایط به آموزش و پرورش منطقه خود واحد امور اداری در خصوص تشکیل پرونده مراجعه کنند.

طبق این اطلاعیه، افراد دارای برگه اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیر، مرداد، شهریور و دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس می‌توانند متقاضی سرباز معلم شوند البته به شرطی که به هیچ عنوان در برگه‌های اعزام به خدمت آنها نباید مهر «غیبت» درج شده باشد.

همچنین رشته‌های پیراپزشکی به هیچ عنوان اجازه ثبت نام در پرسنل وظیفه را ندارند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت تکمیل درخواست، شانزدهم خرداد ماه است./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
مالیات در کشور‌های مختلف، انواع متفاوتی دارد و به‌ صورت‌های متنوعی پرداخت می‌شود. اما در کشور ایران بر اساس قوانین مالیاتی، مالیات‌ها به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها نیز خود به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند که در جدول زیر قابل مشاهده است:
تعداد صدمیلیونرها، در سراسر جهان افزایش یافته و رشد سریع آنان در ایالات‌متحده و چین ثبت شده است.
خانوار ایرانی پارسال، به طور متوسط ماهی ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان درآمد داشته است. مرکز آمار میانگین هزینه ماهیانه خانوار ایرانی را ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گزارش کرده و می‌گوید در ازای رشد ۵۴ درصدی درآمد، هزینه‌ها ۵۱ درصد بالا رفته است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از معرفی ۶ سایت فاقد مجوز فروش بلیت به منظور انسداد به مراجع قضایی خبر داد و گفت: مجوز فعالیت سه شرکت خدمات مسافرت هوایی نیز به مدت یک ماه تعلیق شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها