شنبه, 9 تیر 1403 2024,June

جزییات تغییر ساعت کاری ادارات اعلام شد/ کدام دستگاه‌ها مشمول تغییر ساعت کار اداری نشدند؟

14 خرداد 1403
جزییات تغییر ساعت کاری ادارات اعلام شد/ کدام دستگاه‌ها مشمول تغییر ساعت کار اداری نشدند؟

با هدف مدیریت مصرف بهینه برق ساعت کاری ادارات استان بوشهر از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

به گزارش بانک اول  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر با اعلام این خبر گفت:ساعت کاری جدید ادارات استان بوشهر از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود و کارکنان موظف هستند این ساعت کاری را به صورت دقیق رعایت کنند و دستگاه‌ها بر این موضوع نظارت کنند.

ایرنا نوشت: اصغر جعفری افزود: واحدهای ستادی بانک‌ها مشمول این تغییر ساعت می‌شوند ولی شعب بانک‌ها بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها فعالیت خواهند کرد.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها از جمله مراکز درمانی، بیمارستان‌ها ،اورژانس و آتش‌نشانی‌ها مشمول این تغییرات نشده‌اند.

وی یادآورشد: همچنین واحدهای خدمات امداد جاده‌ای وعملیاتی دستگاه‌های خدمات رسان ، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی ، واحدهای اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها مشمول این تغییرات نمی‌شوند.

اخبار مرتبط
کلاهبرداری‌های فیشینگ (Phishing Scams) زمانی اتفاق می‌افتند که کلاهبرداران ایمیل یا پیام‌های جعلی ارسال می‌کنند تا کاربران را فریب دهند تا اطلاعات حساسی مانند اعتبار ورود به سیستم، شماره کارت اعتباری یا جزئیات شخصی را ارائه دهند. برای جلوگیری از کلاهبرداری های فیشینگ، مطمئن شوید که به کارکنان و مشتریان خود در مورد خطرات کلیک کردن بر روی پیوندهای مشکوک یا ارائه اطلاعات به منابع ناشناس آموزش داده اید.
کارشناسان امنیت سایبری شرکت مک‌آفی (McAfee) اخیراً ۱۳ اپلیکیشن بسیار خطرناک در گوگل پلی استور کشف کرده‌اند. این بدافزارهای اندرویدی که خود را به‌عنوان ابزارها و سرویس‌های کاربردی جا می‌زنند، مجوزهای دسترسی به امکانات گوشی را کسب می‌کنند تا بدون اطلاع کاربر با سرورهای مخرب ارتباط برقرار کنند. این نفوذ می‌تواند به دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساس و انجام اقدامات خراب‌کارانه روی دستگاه شما منجر شود.
شمارش آرای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به پایان رسید و براساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور،‌ انتخابات به دور دوم کشیده شد.
رئيس كل سازمان سرمايه‌گذاري خارجي در ادامه با اشاره به اينكه با مالزيايي‌ها و هندي‌ها نيز در‌مورد تأسيس شعب بانك در ايران مذاكراتي داشته‌ايم، تصريح كرد: در جلساتي كه با آنان برگزار كرديم، علاقه‌مندي بسياري براي افتتاح بانك در ايران نشان دادند كه ما نيز از آن استقبال كرديم.وي تأكيد كرد: سرمايه‌گذاران هندي و مالزيايي از افراد شاخص و سرمايه‌گذاران معروف اين دو كشور هستند كه در هفته‌هاي آينده براي مذاكره و كسب مجوز نهايي از بانك مركزي به ايران سفر خواهند كرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: