ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

پیش فروش 3 محصول سایپا با تحویل 4 ماهه آغاز شد+ قیمت / پیش فروش کوییک٬ اطلس و شاهین اتوماتیک

18 خرداد 1403
پیش فروش 3 محصول سایپا با تحویل 4 ماهه آغاز شد+ قیمت / پیش فروش کوییک٬ اطلس و شاهین اتوماتیک

به گزارش بانک اول ، شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه خودروهای فرسوده در خرداد با موعد تحویل مهرماه 1403اعلام شد.

مطابق بخشنامه های فروش دهه مبارکه فجر به شماره 939464 مورخ 1402/11/09 و نیمه شعبان به شماره 941463 مورخ 1402/11/30 در بهمن ماه سال گذشته، تعدادی از متقاضیان نسبت به پیش ثبت نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام نمودند و اطلاعات ایشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، متقاضیانی که حائز شرایط مشارکت در طرح مذکور بوده اند به این شرکت ارسال گردید و بر این اساس شرایط فروش ذیل صرفاً جهت این دسته از متقاضیان برقرار میباشد.

 بر این اساس دارندگان شرایط بعد از دریافت پیامک میتوانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام یکی از خودروهای اطلس G  شاهین اتوماتیک و کوییک اقدام نمایند.

پیش فروش محصولات سایپا کوییک اطلس شاهین اتوماتیک

اخبار مرتبط
پیرو عرضه محصولات برقی در سامانه یکپارچه خودروهای برقی شرکت ایران خودرو اقدام به ارائه شرایط فروش محصول سدان تمام برقی خود با نام لونا GRE نموده است.
در سال‌های گذشته بدلیل پاسکاری مشکلات بین مدیران مختلف در شرکت زامیاد، هیچ اصلاحی در خودرو شکل نگرفت. در ایرادی نظیر نقاط جوش، خودروساز بجای برطرف کردن آن از برچسب‌هایی برای پنهان کردن استفاده کرد.
البته در حال حاضر خودروسازان این کار را می‌کنند، اگر برنامه‌هایی که تدارک دیده شده محقق شود در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که خودروسازان برای اینکه مردم خودرو بخرند باید به آنها وام بدهد.
مروری بر قیمت خودروهای خارجی نشان می‌دهد که در دنیا خودروهایی وجود دارند که قیمت آنها متناسب با سطح اقتصادی مردم ایران است به‌طور مثال در هند خودروهایی تولید می‌شود که معادل تومانی قیمت آنها پایین‌تر از ۲۰۰میلیون تومان است. در این کشور حتی شرکت تاتا مووتورخودرویی به نام نانو تولید می‌شود که قیمت آن ۱۸۰۰دلار یعنی حدود۱۰۰میلیون تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها