چهارشنبه, 6 تیر 1403 2024,June

هشدار مرکز ملی فضای مجازی درباره هک حساب‌های مردم در همستر

19 خرداد 1403
هشدار مرکز ملی فضای مجازی درباره هک حساب‌های مردم در همستر

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی درباره هک حساب‌های مردم در بازی همستر هشدار داد.

به گزارش بانک اول حسین دلیریان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در فضای مجازی نوشت: «در این چند روز در بسیاری از سوپرگروه ها بحث های بسیاری از کاربران ایرانی را خواندم، شیوه جدید ماین کردن ارز دیجیتال با استفاده از بازی ها به بستر مناسبی برای هکرها و سارقان تبدیل شده است.

به عنوان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی می گویم، افرادی که در این بازی های شرکت می کنند، مراقب اطلاعات و حساب های خود باشند.»

اخبار مرتبط
شاید برای شما یا یکی از آشنایانتان پیش آمده که گوشی خود را در جایی گم کرده و یا تلفن همراهتان به سرقت رفته باشد؛ با توجه به هزینه‌هایی که امروزه برای خرید گوشی‌های هوشمند صرف می‌شود، لازم است راهکاری وجود داشته باشد که بتوان برای یافتن گوشی اقداماتی را انجام داد.
مدیرکل دفتر تعرفه و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: با اقدامات مدیریتی و اصلاح ساختار تعرفه‌ای، رشد مصرف اب شرب که بیش از 3درصد بود به کمتر از 1.8 درصد رسید.
این نماینده مجلس دوازدهم افزود: در مجموع سیستم مالیات ستانی در این سال‌ها به سمت شفافیت هوشمندی و جلوگیری از فرار مالیاتی و شناسایی دانه درشت‌های اقتصادی حرکت کرده و مشاغلی که تاکنون مالیاتی پرداخت نمی‌کردند را شناسایی کرد و بر این اساس بر تعداد مودیان مالیاتی در کشور افزوده شد.
ئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه در حال حاضر 160 میلیارد متر مکعب به آبخوان‌های کشور بدهکاریم، افزود: اقدامات خوبی در زمینه آبخیزداری و آبخوان داری در کشور انجام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها