چهارشنبه, 6 تیر 1403 2024,June

طرح فروش دنا پلاس اتوماتیک (خرداد 1403)

19 خرداد 1403
 طرح فروش دنا پلاس اتوماتیک (خرداد 1403)

به استحضار می‌رساند شرایط انتخاب و واریز وجه به تعداد محدود برای متقاضیان خودرو دنا پلاس اتوماتیک با اولویت تابستان 1403 سامانه یکپارچه مطابق جدول پیوست ایجاد شده است.

به گزارش بانک اول متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت ایران خودرو بعد از ارسال پیامک خواهد بود.

شرایط فروش:

اخبار مرتبط
راحت‌ترین روش خرید لاستیک دولتی ثبت نام در سایت فروش آنلاین است. ثبت نام در سایت‌های فروش آنلاین هر روز در ساعات مشخصی انجام می‌شود (بهترین زمان ابتدای روز است). پس از خرید، بارگذاری مدارک و واریز وجه، لاستیک‌ها به آدرس اعلام شده ارسال می‌شود. همچنین برای تهیه لاستیک دولتی می‌توان به سایت جامع تجارت به نشانی kala.ntsw.ir مراجعه کرد.
مقایسه فیدلیتی پرایم و پرستیژ در کارخانه از تفاوت قیمت ۲۱۳ تا ۲۲۱ میلیونی حکایت دارد. الان که موعد تکمیل وجه متقاضیان محصولات بهمن‌موتور در سامانه یکپارچه فرا رسیده، خریداران فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج نفره) باید حدود یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان کنار بگذارند
شرایط انتخاب و واریز وجه و تبدیل برای متقاضیان گروه پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ سامانه اعلام شد.
از روز گذشته ۳۱مدل خودروی جدید در سامانه یکپارچه خودرو عرضه شد و افرادی که در سال ۱۴۰۱ برای خرید این خودروها ثبت نام کرده‌اند می‌توانند تا چهارشنبه هفته جاری خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها