دوشنبه, 18 تیر 1403 2024,July

دلیل از بین رفتن سهمیه برخی متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو

19 خرداد 1403
دلیل از بین رفتن سهمیه برخی متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص از بین رفتن سهمیه در سامانه یکپارچه فروش به دلیل انقضای اعتبار گواهینامه متقاضیان توضیحاتی را ارائه داد.

 

به گزارش  بانک اول ، مهدی تقدسی در خصوص پایان اعتبار گواهینامه متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: یکی از شرایط ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو داشتن گواهینامه است، سامانه داخلی اسامی افراد را در اختیار شرکت های عرضه کننده خودرو قرار می‌دهد و شرکت‌ها از طریق وب سرویس با ناجی صحت گواهینامه را بررسی می‌کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه کرد: به طور کلی اگر ناجی تایید گواهینامه را به شرکت‌های عرضه کننده بدهد امکان ثبت نام به متقاضی داده می شود و ثبت نام انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط
شروع فرآیند ثبت سفارش خودروی جانبازان در عملیات تجارت خارجی، نیازمند "ثبت پرونده جدید" و طی کردن ۱۱ مراحله است.
مهدی ضیغمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز دور جدید ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی از فردا خبر داد و گفت: متقاضیان جدید می توانند از روز سه شنبه نوزدهم تیرماه با وکالتی کردن حساب خود، در این سامانه ثبت نام کنند.
شرایط طرح فروش فوری کوییک با قیمت جدید در تیر 1403 اعلام شد.
روش ثبت‌نام اینترنت لاستیک دولتی سریع‌تر بوده و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز برای این کار اقدام کنید. ثبت‌نام لاستیک دولتی کویر، بارز و… از طریق وب‌سایت رسمی هر تولیدکننده انجام می‌شود و اطلاعات بیشتر می‌توانید به ‌وب‌سایت‌های هر کدام از تولیدکنندگان تایر مراجعه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها