یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

آغاز فروش بایک X۹ از ۲۲ خرداد در نمایندگی های بهمن دیزل

20 خرداد 1403
 آغاز فروش بایک X۹ از ۲۲ خرداد در نمایندگی های بهمن دیزل

عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن گفت: برای اولین بار در کشور شرط کیلومتر از گارانتی کشنده بایک X۹ حذف می‌شود.

به گزارش بانک اول در مراسم ورود به بازار کشنده بایک X۹ و معرفی کامیونت فورس F۳۸، قیمت دو محصول مهم تجاری شرکت بهمن دیزل اعلام شد.

عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن در این مراسم قیمت کشنده بایک X۹ را ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای اولین بار در کشور شرط کیلومتر از گارانتی کشنده بایک X۹ حذف می‌شود.

وی همچنین قیمت کامیونت فورس F۳۸ را ۸۹۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از سه شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ محصول جدید کشنده بایک X۹ از طریق درگاه عاملیت‌های مجاز به مشتریان عرضه می‌شود و به‌ زودی با کسب مجوزهای مرتبط کامیونت فورس F۳۸ هم به بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان این که بهمن دیزل همواره درحوزه خودروهای تجاری تلاش می‌کند تا نیازهای مشتریان را شناسایی و مرتفع کند، تاکید کرد: این مجموعه در طول سال‌ها فعالیت، تلاش کرده تا شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش را داشته باشد و ضمن ارائه گارانتی و سرویس دوره‌ای رایگان، تامین به موقع قطعات یدکی، تولید کاربری های متنوع و استاندارد و تنوع سبد محصولات و توجه ویژه به خلاء برخی محصولات در بازار را به طور جدی دنبال کند.

به گفته وی، گروه بهمن هم اکنون دارای ۳۷ عاملیت فعال و شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش حوزه خودروهای تجاری است و به زودی ۲۷ عاملیت نیز به این شبکه اضافه می‌شوند.

مارکلایی همچنین به اقدامات بهمن دیزل در حوزه گارانتی و سرویس‌های ادواری اشاره و بیان کرد: شرکت بهمن دیزل اولین شرکت تجاری ایران است که گارانتی محصولات را به ۳ سال افزایش و یک سال گارانتی دوره‌ای رایگان را برای مشتریان در نظر گرفته است.

وی در ادامه از اختصاص سرویس رایگان یک ساله برای مشتریان محصول بایک X۹ خبر داد و افزود: بهمن دیزل در سال‌های اخیر با توسعه فعالیتی جدید، کاربری سازی بر روی محصولات کامیون و کامیونت را توسعه داده است و در این زمینه تمام استانداردهای کاربری سازی را اخذ و هم اکنون مجوز بیش از ۳۰ نوع کاربری را از مراجع قانونی دریافت کرده است.

مدل گازسوز کامیونت F۳۸ هم عرضه می‌شود

در ادامه این مراسم معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از برنامه تولید و عرضه مدل گاز سوز کامیونت فورس F۳۸ خبر داد.

مهدی حاجی باقی افزود: عرضه مدل گازسوز کامیونت جدید فورس می‌تواند مهندسی جدیدی را برای سازمان بهمن دیزل به همراه داشته و شرایط بهتری را برای این شرکت فراهم کند.

وی همچنین عرضه کشنده بایک X۹ را در کنار سایر محصولات بهمن دیزل موجب تکمیل سبد محصولات این مجموعه عنوان کرد و افزود: در حوزه فروش محصولات در سال ۱۴۰۲ تلاش کردیم از حمایت مالی بانک‌ها نیز کمک بگیریم و از این جهت همکاری با ۳ بانک در برنامه گروه قرار گرفت.

به گفته حاجی باقری، گروه بهمن با افزایش تولید و توسعه سبد محصولات تا به امروز رشد خوبی را تجربه کرده است،

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در ادامه حذف دو محصول کارا و کاپرا را در راستای مثلث رشد، پیشرفت و توسعه دانست و افزود: با حدف این دو محصول، کامیونت جدید معرفی می‌شود که امکان حمل و نقل سبک را پوشش می‌دهد در عین حال شرایطی را در بهمن دیزل فراهم می‌کند که از مونتاژکاری به سمت تولید مهندسی حرکت شود.

حاجی باقری همچنین همکاری پررنگ‌تر با عاملیت‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش را از اقدامات امسال گروه بهمن اعلام کرد و گفت: تحویل زودتر از موعد از تجارب خوب پایان سال ۱۴۰۲ است و امیدواریم با وجود مشکلات ارزی در سال جاری نیز پاسخ‌گوی تقاضای مشتریان و تحویل زودتر سریع‌تر محصولات باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری علی‌رغم مشکلات تلاش کردیم که قیمت محصولات گروه بهمن کنترل شده و با کمترین افزایش عرضه شود.

اخبار مرتبط
در این طرح، 30 هزار دستگاه خودرو به صورت فروش فوق‌العاده عرضه شده است که به ازای هر محصول، به طور میانگین 75 نفر در صف هستند. همچنین، متقاضیان پیش‌فروش به ازای هر دستگاه حدود 8 نفر هستند.
نحوه ثبت‌نام از طریق شبکه نمایندگی‌ها و به صورت ثبت‌نام دستی و بر اساس پیش فاکتورهای صادره از سوی شرکت خواهد بود. ضمن اینکه چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.
متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 18 شهریور لغایت روز شنبه 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها