یکشنبه, 8 مهر 1403 2024,September

بخشودگی کامل جرایم وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

21 خرداد 1403
بخشودگی کامل جرایم وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۰۰ درصد جریمه برای کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه معتبر شخص ثالث به مدت ۲۰ روز از تاریخ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ تا ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۳ مورد بخشودگی قرار گرفت.

به گزارش بانک اول  در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث، موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، به منظور تشویق دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه به خرید بیمه نامه معتبر شخص ثالث، ترویج فرهنگ بیمه، حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه و همچنین به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت، ۱۰۰ درصد جریمه برای کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه معتبر شخص ثالث به مدت ۲۰ روز از ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ تا ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۳ مورد بخشودگی قرار گرفت.

قابل ذکر است؛ این بخشودگی در مورد کلیه وسایل نقلیه مشمول، صرفا در صورت خرید بیمه نامه شخص ثالث و حوادث راننده با مدت اعتبار یک ساله قابل اعمال است./ایسنا

اخبار مرتبط
بر اساس این برنامه، مشتریان می‌توانند در دو طرح "فوق‌العاده" و "پیش فروش" اقدام به ثبت نام کنند. این طرح‌ها برای محصولات برقی شامل برندهای "بستیون NAT" و "لونا GRE" می‌باشد.
فروش محصولات کار از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com است و این طرح تا زمان تكمیل ظرفیت فعال می‌باشد.
متقاضیان میتوانند تا از امروز شنبه ۷ مهر الی ۱۲ مهرماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
گروه خودروسازی سایپا درپی اخذ مجوزهای شماره‌گذاری از سوی سازمان‌های ملی استاندارد و محیط زیست از روز دوشنبه ۹ مهر ، فروش 2 محصول خود را برای متقاضیان آغاز می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها