جمعه, 1 تیر 1403 2024,June

فروش فوری ۱ خودرو کرمان موتور آغاز شد+ قیمت

26 خرداد 1403
فروش فوری ۱ خودرو کرمان موتور آغاز شد+ قیمت

شرایط فروش خودرو KMC EJ۷ ویژه سامانه یکپارچه برقی طبق بخش نامه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ فعال گردید.

به گزارش بانک  اول  شرایط فروش خودرو KMC EJ۷ ویژه سامانه یکپارچه برقی طبق بخش نامه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ فعال گردید.

شرکت خودروسازی جک نسخه تمامی برقی جک جی ۷ را تولید کرد خودرویی که در ابتدا SEHOL A۵ EV نامیده شد ولی سپس با نام JAC iC۵ به بازار جهانی معرفی شد. البته چینی‌ها در سال ۲۰۲۱ مجدداً نام این محصول را به SEHOL E۵۰A تغییر دادند و در برخی از بازارهای صادراتی نیز آن‌را با نام JAC EJ۷ فروختند. البته در بازار کشورمان، قرار است با نام KMC J۷ EV عرضه شود. بخش سپر و جلوپنجره EJ۷ به علت الکتریکی بودن، با نمونه بنزینی متفاوت است و خبری از جلوپنجره‌های رایج در خودروهای بنزینی نیست. باید گفت قالب و فرم کلی بدنه جک EJ۷ دقیقاً مانند J۷ است و همچون نسخه بنزینی، فرم کلی بدنه و خطوط روی درها و شکل سقف، تا حدودی ما را به یاد محصولات کیا و به‌خصوص کیا اپتیما می‌اندازد.

اخبار مرتبط
ام وی ام X۲۲ پرو دنده‌ای در کنار نسخه اتوماتیک گزینه‌های متنوع‌تری را برای علاقه‌مندان این هاچبک کراس‌اوور فراهم می‌آورد. این خودرو با فاصله محوری ۲.۵۵ متر و کابین جادار، فضای مناسبی برای خانواده‌های کوچک دارد.
خرید ۲۰۷ دنده‌ای ۷۵۰ میلیون تمام می‌شود، اما قیمت ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای به یک میلیارد رسیده است
شرکت بهمن موتور شرایط فروش و تکمیل وجه ۴ خودرو ویژه طرح جوانی جمعیت و عادی را اعلام کرد.
، بر اساس این بخشنامه متقاضیان تبدیل خودرو فیدلیتی پرایم به پرستیژ، می‌توانند از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 31 خرداد تا پایان روز یکشنبه 3 تیر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات بهمن موتور، نسبت به واریز مبلغ مابه‌التفاوت اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها