دوشنبه, 4 تیر 1403 2024,June

شرایط فروش اقساطی فونیکس اعلام شد

27 خرداد 1403
شرایط فروش اقساطی فونیکس اعلام شد

در شرایط فروش اقساطی فونیکس، دو محصول تیگو 8 پرومکس و فونیکس FX در قالب طرح عادی و جایگزینی به متقاضیان ارائه شده‌اند.

به گزارش بانک اول شرکت مدیران‌ خودرو شرایط فروش برخی محصولات خود را به روش نقد و اقساط اعلام کرد. در شرایط فروش اقساطی فونیکس، دو محصول تیگو 8 پرومکس و فونیکس FX به متقاضیان ارائه شده‌اند. بخشنامه فروش این دو محصول از ساعت 16 شنبه 26 خردادماه 1403 در نمایندگی‌های مدیران‌ خودرو فعال شده است.

مانند طرح‌های گذشته فروش مدیران‌ خودرو، شرایط فروش اقساطی فونیکس نیز شامل دو بخش طرح عادی و جایگزینی است. تعداد خودروهای عرضه‌شده برای هر بخش نیز اعلام شده است. موعد تحویل خودروها 45 روز کاری خواهد بود. در جدول زیر می‌توانید جزئیات بیشتر این بخشنامه فروش را مشاهده کنید:

شرایط فروش اقساطی فونیکس، خرداد 1403:

خودرو پیش‌پرداخت لیزینگ بانک موعد تحویل تعداد جایگزینی تعداد عادی
عادی جایگزینی نقد اقساط نقد اقساط
تیگو 8 پرومکس 60% 50% شهر و صادرات 45 روز کاری 140 60 280 120
فونیکس FX 175 75 350 150

براساس آخرین قیمت‌هایی که مدیران‌ خودرو اعلام‌ کرده‌اند، بهای فونیکس FX برابر با یک‌میلیارد و 747 میلیون و 500 هزار تومان است. البته این خودرو در بازار آزاد قیمت بالاتری دارد و با بهای ۲ میلیارد و 175 میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. لاماری ایما، دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ، سه رقیب عمده فونیکس FX در بازار ما هستند. این خودرو به‌دلیل ظاهر اسپرت و پیشرانه قدرتمند 1.6 لیتری توربوشارژر تا حدی نسبت به سایر کراس‌اوورهای چینی هم‌رده عملکرد متفاوتی دارد.

فروش اقساطی فونیکس

از سوی دیگر، مدیران‌ خودرو قیمت تیگو 8 پرومکس را ۲ میلیارد و 609 میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرده است. این خودرو در بازار ما بسیار محبوب است؛ بنابراین برای خرید آن از بازار آزاد نسبت به کارخانه نیاز به 400 میلیون تومان بیشتر است. محبوبیت تیگو 8 پرومکس باعث شده است قیمت این خودرو در بازار آزاد نسبت به رقیب هیبریدی و گران‌ترش بیشتر باشد.

اخبار مرتبط
مقایسه فیدلیتی پرایم و پرستیژ در کارخانه از تفاوت قیمت ۲۱۳ تا ۲۲۱ میلیونی حکایت دارد. الان که موعد تکمیل وجه متقاضیان محصولات بهمن‌موتور در سامانه یکپارچه فرا رسیده، خریداران فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج نفره) باید حدود یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان کنار بگذارند
شرایط انتخاب و واریز وجه و تبدیل برای متقاضیان گروه پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ سامانه اعلام شد.
از روز گذشته ۳۱مدل خودروی جدید در سامانه یکپارچه خودرو عرضه شد و افرادی که در سال ۱۴۰۱ برای خرید این خودروها ثبت نام کرده‌اند می‌توانند تا چهارشنبه هفته جاری خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
بر اساس این بخشنامه میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ L-Line، M-Line و H-Line به ترتیب با قیمت های علی الحساب ۱.۸۸۰ - ۱.۸۹۰ و ۱.۹۰۰ میلیارد تومان در مبادی ورودی عرضه خواهد شد. موعد تحویل این کراس اوور های وارداتی آرین موتور ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها