چهارشنبه, 6 تیر 1403 2024,June

ثبت نام جدید خودرو / جانبازان بخوانند

27 خرداد 1403
ثبت نام جدید خودرو / جانبازان بخوانند

دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی در خصوص اجرای قانون واردات خودرو جانبازان ۵۰ درصد به بالای مشمول، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش بانک اول  متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو مکاتبه شماره ۲۹۴۷۸۲۸ مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ دفتر آماد و پشتیبانی تجاری سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر اصلاح آئین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ آن دسته از جانبازان معزز که تمایل به واردات خودرو به صورت انفرادی دارند می‌توانند مطابق اطلاعیه‌های صادره توسط آن سازمان و زمان‌های مشخص شده ، به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس HTTPS://JANBAZAN.SALEAUTO.IR
مراجعه و نسبت به انصراف از لیست ثبت‌نام شده شرکت‌های وارد کننده اقدام نمایند.

متن اطلاعیه صادره از سوی دفتر آماد و پشتیبانی تجاری سازمان توسعه تجارت ایران:

با عنایت به پیگیری‌های مکرر برخی از جانبازان مبنی بر حذف انتخاب خودرو خود از سامانه به آگاهی می‌رساند برای جانبازان معزز در تاریخ‌های ذیل امکان لغو پیش ثبت‌نام ایجاد گردیده است، لازم به ذکر است چنانچه جانبازان محترم، پیش ثبت‌نام خود را را لغو نمایند، می‌بایست در هنگام ثبت سفارش نهایی ( در سامانه جامع تجارت ) خودرو خود را انتخاب و بر مبنای آن کلیه فرایندهای واردات خودرو را شخصاً انجام دهند. بدیهی است مسئولیت کلیه انجام امور مربوط به واردات به عهده جانباز است.

آجانبازان محترم با ورود به سامانه جانبازان و در بخش جزئیات سفارش گزینه لغو سفارش را انتخاب و پس از تایید متن نمایش داده شده از فرایند سامانه عرضه خودرو جانبازان خارج می‌گردد.
جانبازان معزز ۷۰ % ویژه : تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
سایر جانبازان معزز ۷۰ % : تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
جانبازان معزز ۷۰ % ویژه : تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۰۱

اخبار مرتبط
مقایسه فیدلیتی پرایم و پرستیژ در کارخانه از تفاوت قیمت ۲۱۳ تا ۲۲۱ میلیونی حکایت دارد. الان که موعد تکمیل وجه متقاضیان محصولات بهمن‌موتور در سامانه یکپارچه فرا رسیده، خریداران فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج نفره) باید حدود یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان کنار بگذارند
شرایط انتخاب و واریز وجه و تبدیل برای متقاضیان گروه پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ سامانه اعلام شد.
از روز گذشته ۳۱مدل خودروی جدید در سامانه یکپارچه خودرو عرضه شد و افرادی که در سال ۱۴۰۱ برای خرید این خودروها ثبت نام کرده‌اند می‌توانند تا چهارشنبه هفته جاری خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
بر اساس این بخشنامه میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ L-Line، M-Line و H-Line به ترتیب با قیمت های علی الحساب ۱.۸۸۰ - ۱.۸۹۰ و ۱.۹۰۰ میلیارد تومان در مبادی ورودی عرضه خواهد شد. موعد تحویل این کراس اوور های وارداتی آرین موتور ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها