چهارشنبه, 6 تیر 1403 2024,June

زمان واریز ساتنا و پایا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل

28 خرداد 1403
زمان واریز ساتنا و پایا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل

با توجه به اعلام بانک مرکزی، ساعت کاری شعب بانک ‌ها تغییر کرده است. به همین خاطر ساعات جدید کاری سامانه پایا نیز اعلام شده است.

به گزارش بانک اول ساعت کاری پایا در روز های تعطیل  1403 اعلام شد .

ساعت کاری پایا در روز های تعطیل  1403 اعلام شد. با توجه به اعلام بانک مرکزی، ساعت کاری شعب بانک ‌ها تغییر کرده است. به همین خاطر ساعات جدید کاری سامانه پایا نیز اعلام شده است. اگر قصد انتقال وجه با شماره شبا و از طریق سامانه پایا را دارید، با ما همراه باشید.

روزهای کاری:

  • ساعت انتقال وجه: 7:45 عصر تا 5:45 صبح روز بعد
  • تعداد دفعات انتقال: 4 بار در طول بازه زمانی بالا

روزهای تعطیل:

  • ساعت انتقال وجه: فقط یک بار در ساعت 13:45
  • واریز وجه: وجه واریزی در اولین روز کاری بعد از تعطیل به حساب مقصد واریز خواهد شد.

نکات مهم:

  • برای انتقال وجه در روزهای تعطیل، باید قبل از ساعت 13:45 اقدام نمایید. در غیر این صورت، انتقال به روز کاری بعد موکول می‌شود.
  • به دلیل فرآیندهای زمان‌بر، ممکن است واریز وجه به حساب مقصد تا چند ساعت پس از ساعت 13:45 نیز طول بکشد.

مثال:

فرض کنید امروز 14 فروردین 1403است و شما می‌خواهید وجهی را به حساب دیگری منتقل کنید.

  • اگر تا قبل از ساعت 19:45 امروز اقدام به انتقال وجه نمایید، وجه در همان روز به حساب مقصد واریز خواهد شد.
  • اگر بین ساعت 19:45 تا 5:45 صبح فردا اقدام به انتقال وجه نمایید، وجه در اولین روز کاری بعد از تعطیل، یعنی روز سه‌شنبه 16 فروردین به حساب مقصد واریز خواهد شد.

توجه: در این مثال، 15 فروردین روز تعطیل (نیمه شعبان) است.

اخبار مرتبط
شاید برای شما یا یکی از آشنایانتان پیش آمده که گوشی خود را در جایی گم کرده و یا تلفن همراهتان به سرقت رفته باشد؛ با توجه به هزینه‌هایی که امروزه برای خرید گوشی‌های هوشمند صرف می‌شود، لازم است راهکاری وجود داشته باشد که بتوان برای یافتن گوشی اقداماتی را انجام داد.
مدیرکل دفتر تعرفه و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: با اقدامات مدیریتی و اصلاح ساختار تعرفه‌ای، رشد مصرف اب شرب که بیش از 3درصد بود به کمتر از 1.8 درصد رسید.
این نماینده مجلس دوازدهم افزود: در مجموع سیستم مالیات ستانی در این سال‌ها به سمت شفافیت هوشمندی و جلوگیری از فرار مالیاتی و شناسایی دانه درشت‌های اقتصادی حرکت کرده و مشاغلی که تاکنون مالیاتی پرداخت نمی‌کردند را شناسایی کرد و بر این اساس بر تعداد مودیان مالیاتی در کشور افزوده شد.
ئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه در حال حاضر 160 میلیارد متر مکعب به آبخوان‌های کشور بدهکاریم، افزود: اقدامات خوبی در زمینه آبخیزداری و آبخوان داری در کشور انجام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها